تکنولوژی

تلویزیون OLED ال‌جی جوایز جشنواره EISA را کسب کرد

برای پنجمین سال متوالی، تلویزیون OLED شرکت ال‌جی الکترونیکس توسط سازمان صوت و تصویر اروپا (EISA) بعنوان پیشرفته‌ترین تلویزیون اروپا انتخاب شد.جایزه EISA توسط گروهی از کارشناسان 50 مجله چندرسانه‌ای در 20 کشور اروپایی و بر اساس قابلیت‌های فناورانه، طراحی و خلاقیت، بصورت سالانه اهدا می‌شود.

تلویزیون OLED SIGNATURE LG  (مدل 65G6)، به عنوان بهترین محصول در رده تلویزیون های پیشرفته، از طرف داورانی که تحت تاثیر رنگ مشکی مطلق و کیفیت تصویر فوق‌العاده آن قرار گرفته بودند، انتخاب شد و این محصول را  یک “هنر واقعی”  اعلام کردند. داورن همچنین از قابلیت تلویزیون LG SIGNATURE OLED برای پشتیبانی از دو فرمت تصویری HDR 10 و Dolby Vision تقدیر کردند.

Brian Kwon رئیس بخش لوازم صوتی و تصویری شرکت ال‌جی گفت : ” ما مفتخریم که جایزه بسیار باارزش EISA را برای پنجمین سال متوالی دریافت کرده‌ایم و هر جایزه‌ای مانند جوایز قبلی ما را بسیار خشنود می‌کند. این به رسمیت شناخته شدن باور ما را در اینکه تلویزیون OLED SIGNATURE LG شاهکار برجسته مهندسی با وضوح تصویر نفس گیر و طراحی انقلابی است تایید می کند”

تلویزیون دیگر ال‌جی یعنی مدل UH770V SUPER UHD نیز جایزه بهترین محصول در رده تلویزیون های هوشمند اروپا را بخاطر کیفیت تصویر و سیستم عامل بی نظیر webOS 3.0 دریافت کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا