تکنولوژی

حالت شب توییتر در راه آی‌اواس

اگر توییتر را در دستگاه‌های اندرویدی چک می‌کنید، حتما حدود یک ماه پیش قابلیت بسیار خوب این اپلیکیشن را دیده‌اید. اگر هم آی‌فون دارید، حالت شب یا Night Mode قابلیت جدید توییتر است که رنگ این اپلیکیشن را از سفید به یک رنگ تیره تغییر می‌دهد تا شب و با نور کم چشمان شما اذیت نشود. به‌زودی قرار است این امکان خوب و کاربردی برای کاربران آی‌اواس هم فراهم شود.

به گزارش وب‌سایت The Verge این قابلیت در نسخه آزمایشی توییتر برای آی‌اواس اضافه شده است و شما در تصویر پایین تایید این خبر را می‌توانید ببینید.

برای اینکه بهتر توضیحات و تغییر را متوجه بشوید برای شما از توییتر نسخه اندروید عکس گرفته‌ایم. در عکس پایین حالت پیش‌فرض توییتر را می‌بینید. این نسخه رابط کاربری با رنگ روشن دارد و همین امر باعث می‌شود تا در تاریکی چشمان شما را اذیتت کند.

در آپدیت جدید شما می‌توانید این تم روشن را به تیره تغییر دهید. اگر این اپلیکیشن را به حالت شب ببرید، به شکل زیر می‌شود. حالا در نور کم هم راحت‌تر می‌شود به صفحات مختلف توییتر نگاه کرد.

این ویژگی در حال حاضر برای آی‌او‌اس وجود ندارد. توییتر هم هنوز تاریخ انتشار این آپدیت را اعلام نکرده است. اما چیزی که کاملا مشخص است این قابلیت در نسخه بعدی آی‌اواس به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا