تکنولوژی

چمدانی که به دنبال شما راه می افتد

در این جا می‌خواهیم به یکی از داغ ترین محصولات کمپینی هفته گذشته  اشاره کنیم که از طریق سرمایه گزاری مردمی تولید شده است.

شاید در مورد Modobag  ها شنیده باشید، چمدان هایی که میتوانید روی آنها بشینید و دیگر در فرودگاه نگران پیاده روی های طولانی نباشید. اما شاید این چمدان ها به درد همه نخورد. بعضی مواقع  در فرودگاه کار اضطراری برایتان پیش می آید مثلا باید به یک ایمیل مهم پاسخ دهید ، و دیگر نمیخواهید نگران گم شدن چمدان خود باشید. اینجاست که Cowarobot R1 به کارتان می آید. این چمدان هرکجا شما بروید به دنبالتان می آید ، که البته این کار را بسیار هوشمندانه انجام میدهد به طوریکه تا کنون در هیچ محصولی مشابه آن را ندیده ایم.

این چمدان رباتیک همیشه تلاش می کند در حوزه دید و دسترس صاحب خود حرکت کند و سرعت خود را با سرعت شما تنظیم می کند. موتورهای قدرتمند آن این اجازه را می دهند که با سرعت حداکثر 4.5 میابل در ساعت حرکت کند و باتری هایش هم تا 12.5 مایل مسافت را جوابگو هستند که مسیر نسبتا زیادی است.

جالبترین قسمت این چمدان ولی تکنولوژی “CO-EYE” است که برای اولین بار در این محصول استفاده شده است. این تکنولوژی شامل یک سری سنسورهای تشخیص مانع است که چمدان از طریق آن می تواند موانعی همچون راه پله و… را تشخیص داده و از آن دوری کند.این گونه مواقع می توانید تنها با لمس دستگیره چمدان ، هدایت آن را به دست بگیرید و همین زمان چرخ های برقی آن داخل چمدان می رود.

هدایت  Cowarobot از دو طریق انجام می گیرد: دستبند هدایت و برنامه رسمی گوشی هوشمند.

چمدان به دنبال هرکسی می رود که دستبند دارد و از طریق همین دستنبند می توان گزینه ” پیدا کردن چمدان” را فعال کرد و یا قفل در چمدان را باز یا بسته کرد. چمدان به GPS پیشرفته ایی نیز مجهز است که به راحتی می توان از طریق آن  مکان چمدان را روی نقشه پیدا کرد.

ظاهرا این چمدان آرزوی هر مسافریست نه؟ جالب است بدانید که این محصول زیاد هم گران نیست و به راحتی می توانید با مبلغ 449 دلار یکی داشته باشید.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا