تکنولوژی

طعنه سامسونگ به اپل در مراسم نوت 7

روز گذشته مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 7 برگزار شد. در این مراسم پرچمدار جدید سامسونگ با نام نوت 7 معرفی شد. اما این مراسم در کنار تحول‌ها و نوآوری‌ها، حاشیه‌هایی هم داشت. در این مراسم مدیران سامسونگ اپل را بی‌بهره نگذاشتند و چند کنایه به محصولات اپل زدند.

همانطور که میدانید اپل چندی پیش از قلم خود برای تبلت رونمایی کرد. این قلم که اپل پنسل نام دارد با آی‌پد پرو معرفی شد. اما زمانی که مدیرعامل سامسونگ داشت اس پن(قلم نوت 7) را معرفی می‌کرد گفت: “این قلم را نیازی نیست جداگانه بخرید و ما آن را روی دستگاه عرضه می‌کنیم. از طرفی دیگر قبل از هر بار استفاده نیاز نیست ابتدا آن را شارژ کنید”. این طعنه‌ها به قلم اپل بود که هم باید آن را جداگانه بخرید و هم برای استفاده باید آن را با آی‌پد شارژ کنید.

موضوع همینجا تمام نمی‌شود و در صحنه‌ای دیگر یکی از مدیران سامسونگ روی سن می‌آید و از حضار می‌پرسد، می‌دانید نوت 7 دیگر چه چیزی دارد؟ خودش هم پاسخ می‌دهد جک هدفون!

اگر در جریان خبرهای آی‌فون 7 باشید تقریبا همه می‌دانیم که آی‌فون 7 جک هدفون را حذف کرده است و اتصال این گوشی به هدفون فقط از طریق بلوتوث امکان پذیر خواهد بود.

خبرهای مختلف از سامسونگ نوت 7 را بخوانید

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا