تکنولوژی

آی‌فون6 در جیب دوچرخه‌سوار منفجر شد

گرت کلیر، دوچرخه‌سوار 36 ساله‌ای است که در استرالیا شهر سیدنی در حال دوچرخه سواری بود و پس از اینکه به زمین خورد آی‌فون 6 او در جیبش آتش گرفت و به پای او را در حد سوختگی درجه 3 آسیب زد. این حد از سوختگی یعنی او حتما نیاز به عمل پیوند پوست دارد.

این آی‌فون در جیب پشت این دوچرخه سوار بود و زمانی که از دوچرخه افتاد، آی‌فون هم منفجر شد! این دوچرخه سوار به خبرگزاری استرالیا گفت: “بعد از اینکه زمین خوردم متوجه دود در جیب پشتم شدم و قبل از اینکه چیزی متوجه شوم، پاهایم سوخت”.

او روز گذشته یک عکس هم در توییتر خود منتشر کرد که در ادامه می‌بینید.

باتری‌های لیتیومی که امروزه تقریبا تمام دستگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند خیلی امن نیستند. از 10 میلیون باتری لیتیومی که در دنیا تولید می‌شود، یکی ممکن است خراب باشد و به چنین مشکلی دچار شود. شاید در نگاه اول این عدد ناچیز باشد اما تولید این باتری‌ها در سال بیش از 6 میلیون عدد است، یعنی سالانه این اتفاق می‌تواند برای 600 نفر پیش بیاید!

گرت کلیر به گفته خودش با اپل صحبت کرده و از آنها خواسته تا درباره این موضوع تحقیق کنند و علت حادثه را متوجه شوند تا افرادی کمتری به این شکل آسیب ببینند. البته اپل هنوز هیچ توضیح درباره‌ی این اتفاق نداده است. در ادامه می‌توانید عکس‌های این سانحه را ببینید اما لازم است هشدار بدهیم که این ویدئو شامل عکس‌هایی از سوختگی دلخراش است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا