تکنولوژی

آیفون جدید 26 شهریور رونمایی می‌شود

بر اساس توییت منتشر شده توسط ایوان بلس (با حساب کاربری evleaks@) رویداد رونمایی از آیفون 7 شرکت اپل در یکی از روزهای هفته‌ای که از 12 سپتامبر آغاز می‌شود، انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش وب‌سایت Thenextweb، بلس که سابقه خوبی در زمینه افشای اطلاعات مرتبط با رونمایی از گوشی‌های هوشمند دارد معتقد است آیفون بعدی اپل تغییرات جزئی را شاهد خواهد بود و از همین رو از عنوان آیفون 7 برای محصول بعدی اپل استفاده نشده است. 

در صورت صحت این اطلاعات، رونمایی از آیفون جدید اپل در هفته آخر شهریورماه صورت می‌گیرد. از آنجا که اپل به رونمایی از محصولات خود در روز جمعه علاقمند است، احتمالا این تاریخ 26 شهریورماه خواهد بود. تا پیش از این، منابع غیر رسمی از برگزاری رویداد رونمایی از آیفون 7 در اوایل یا اواسط سپتامبر خبر داده بودند. 

بسیاری معتقدند نسل آینده آیفون‌های شرکت اپل تغییرات زیادی را به‌ویژه در بخش ظاهری، در مقایسه با نسل فعلی تجربه نخواهد کرد. به‌طور کلی اپل تا پیش از این نیز سیاستی را دنبال کرده که در قالب آن، رونمایی از آیفون‌های جدید، با کم‌ترین تغییرات ظاهری و به به‌روزرسانی جزئی همراه بوده و در سال پس از آن، تغییرات کلی اعمال خواهد شد. 

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد اپل به‌روزرسانی ویژه خود را برای رویداد سال آینده که همزمان با جشن ده‌ساله شدن آیفون برگزار خواهد شد کنار گذاشته است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا