تکنولوژی

دزدیدن قایق برای شکار پوکیمون

به گزارش گارد ساحلی دریاچه نیوبرایتون، گروهی از گیمرهای پوکیمون‌گو با سرقت یک قایق در نیمه شب گذشته اقدام به تعقیب موجودات تخیلی این بازی در دریاچه کرده‌اند. به گزارش ایندپندنت، چیزی در حدود 20 جوان در حال جستجو برای یافتن پوکیمون‌ها روی دریاچه بودند تا اینکه تیم نجات گارد ساحلی بر مبنای گزارش‌های دریافتی از فعالیت این افراد، وارد عمل شد. این در حالی است که با هشدار گارد ساحلی، گیمرها از صحنه ماجرا گریختند و قایق را در کنار دریاچه رها کردند. Danny Jameson سرپرست ارشد عملیات‌های ساحلی در این خصوص می‌گوید: “ما می‌دانیم که افراد زیادی در سراسر بریتانیا از این بازی لذت می‌برند و قصد ما هم به هیچ‌وجه از بین‌بردن این لذت نیست اما از گیمرها می‌خواهیم کمی منطقی‌تر باشند و در هنگام بازی، خود را با خطرهای مختلف روبرو نکنند. آنچه اتفاق افتاد نشان می‌دهد این بازی می‌تواند هم شما و هم تیم‌های نجات را به دردسر بیندازد.”

این جدیدترین مورد گزارش شده در ارتباط با افراط گیمرهای پوکیمون‌گو است اما مطمئنا آخرین مورد آن نخواهد بود. پلیس بریتانیا اخیرا با چالش‌های زیادی در این زمینه روبرو شده که از جمله آن‌ها می‌توان به جریمه کردن راننده 27 ساله‌ای که در پشت فرمان، پوکیمون بازی می‌کرده، تماس‌های پی‌درپی افراد با شماره اضطراری 999 برای گزارش سرقت پوکیمون‌ها و یا حتی فعالیت‌های مشکوک که پس از بررسی، همگی نشان از تلاش گیمرها برای یافتن پوک‌استاپ‌ها دارند به عنوان گوشه‌ای از چالش‌های پلیس بریتانیا با گیمرهای این بازی محبوب اشاره کرد.

مطالب زیادی مرتبط با این بازی هیجان انگیز نوشته شده است که می‌توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید: همه مطالب مرتبط با بازی پوکیمون گو

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫530 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا