تکنولوژی

پوکیمون‌های افسانه‌ای تابستان می‌آیند

سرنخ‌هایی که اخیرا در بازی پوکیمون گو دیده می‌شود، احتمالا نشانگر یک رخداد بزرگ است. این شایعات و سرنخ‌ها چندی بعد از اینکه شرکت Niantic اعلام کرد که کاربران این بازی محبوب، تابستانی افسانه‌ای را پشت سر خواهند گذاشت، بیش از پیش قوت گرفته‌اند.

طبق گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، احتمالا شرکت نیانتیک تغییرات اساسی را در کاراکتر Unown به‌وجود آورده است. گفته می‌شود که شرکت نیانتیک تمامی اشکال مختلف این کاراکتر را درون فایل‌های داخلی این بازی قرار داده است. این کار احتمالا موجب افزایش سرعت لود شدن این کاراکتر در بازی نیز خواهد شد.

در حالی که این اطلاعات خیلی از اهمیت بالایی برخوردار نیستند، برخی کاربران از رویت شدن کاراکتر Unown در کنار تکه‌های حروف الفبا در پوکیمون Gold and Silver خبر داده‌اند. همچنین این گمان وجود دارد که نیانتیک از کاربران بخواهد که به وسیله کاراکترهای Unown، کلمه‌ی “Legendary” را هجی کنند و به همین دلیل است که تعدا پوکیمون‌ها در بازی افزایش پیدا کرده و احتمالا دلیل اینکه متقلبین دیگر پوکیمون‌های کمیاب را نمی‌بینند نیز همین باشد.

 

شرکت نیانتیک خطاب به طرفداران به صراحت اعلام کرده که پوکیمون‌ افسانه‌ای به زودی و در مراحل خاصی به بازی اضافه می‌شود و جان هنک مدیرعامل شرکت گفته که پوکیمون‌های افسانه‌ای بیشتری در آینده نزدیک به این بازی اضافه خواهند شد. مدیر عامل شرکت اظهار داشت که برنامه نویسان و طراحان شرکت با دقت بالایی نحوه به‌کارگیری و اضافه شدن این کاراکترهای افسانه‌ای به بازی و اینکه چگونه آنها را به پوکیمون گو Gyms اضافه کنند را مورد بررسی قرار می‌دهند. با توجه به مشکلات فعلی پوکیمون گو Gyms، فعلا هیچ نیازی به اضافه شدن پوکیمون‌های افسانه‌ای به لیست مشکلات در این بخش نیست.

حال تنها کاری که طرفداران می‌توانند انجام دهند، صبر است. خوشبختانه با آمدن تابستان این کاراکترهای افسانه‌ای نیز به بازی اضافه خواند شد و به کاربران امکان استفاده از آب و هوای دلنشین تابستانی برای دنبال کردن و گرفتن این کاراکترها را می‌دهد. با این وجود برخی طرفداران آنقدر متظر آمدن این کراکترها بوده‌اند که حتی اگر تابستان هم نبود، باز هم آنها را در فضای باز و تحت هر شرایط آب و هوایی دنبال می‌کردند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا