تکنولوژی

Photo Reminder در ویندوز 10

دستیار باهوش ویندوز(کورتانا) پس از آپدیت در روز تولد ویندوز باهوش‌تر می‌شود. دوم آگوست روزی است که ویندوز 10 متولد شد و حالا مایکروسافت برای تولد آن برنامه‌ی ویژه‌ای ترتیب داده است. طی این برنامه چندین ویژگی کوچک و بزرگ به ویندوز 10 اضافه می‌شود. یکی از این ویژگی‌ها امکان دیدن نوتیفیکیشن‌های موبایل اندرویدی در قسمت Action Center ویندوز 10 است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این آپدیت مربوط به کورتانا است. این ویژگی جدید Photo Reminder نام دارد، با این قابلیت شما می‌توانید یک از دستیار صوتی مایکروسافت بخواهید برای شما یک تصویر را یادآوری کند. برای مثال از لیست خریدی که نوشته‌اید می‌توانید عکس بگیرید و به کورتانا بسپارید. یا اینکه از محصولی که می‌خواهید بخرید مانند دارو یا یک عطر خاص می‌توانید عکس بگیرید و به کورتانا بگویید زمانی که نزدیک داروخانه و یا مغازه آرایشی بودید آن عکس را برای شما یادآوری کند.

همین الآن هم کورتانا می‌تواند زمانی که به سوپر مارکت محله می‌رسید به شما خرید‌های مربوط به آنجا را یادآوری کند. برای این کار فقط کافی است با گفتن Hey Cortana او را صدا بزنید و بگویید چه موضوعی را چه زمانی به شما بگوید. احتمالا از دوم آگوست می‌توانید به این موارد تصویر هم اضافه کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا