تکنولوژی

درز اطلاعات گوشی جدید سونی از سری اکسپریا ایکس

در حالی که سونی پیش از این تاکید کرده بود تمرکز این شرکت در تولید گوشی‌های سری اکسپریا ایکس روی ارائه بهترین مشخصات نرم‌افزاری خواهد بود اما جدیدترین نتایج منتشر شده در نرم‌افزار بنچمارک GFXBench از بهره‌مندی گوشی جدید این شرکت از مشخصات سخت‌افزاری خوب حکایت دارد. 

به گزارش وب‌سایت Pocketnow، اگرچه تولید این گوشی هوشمند هنوز به طور رسمی از سوی مقامات این شرکت تایید نشده اما Sony F8331 کد رمزی است که برای محصول جدید مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 820، صفحه‌نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، سه گیگابایت رم و اندروید 6.0.1 در نرم‌افزار بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده است.

آن‌طور که از شواهد امر پیداست، این محصول جدید سونی از دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو بهره‌مند خواهد شد. نکته قابل توجه اینکه ظاهرا خبری از تعبیه سنسور تشخیص اثرانگشت در این محصول نخواهد بود. Pocketnow مدعی است محصول یادشده با این مشخصات، از سری اکسپریا ایکس روانه بازار خواهد شد و کد رمز F8132 برای نسخه دو سیم‌کارت آن استفاده خواهد شد. هنوز هیچ خبر رسمی از زمان عرضه و یا قیمت احتمالی این محصول منتشر نشده است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا