تکنولوژی

همراه اول و یک میلیارد تومان جایزه ماهانه

به نظر می‌رسد وارد فصل جوایز و مسابقات شده‌ایم و حالا همراه اول اعلام کرده ماهانه یک میلیارد تومان ( 5 جایزه 200 میلیون تومانی ) را قرعه کشی کند. کمپین همراه اول در این زمینه « جایزه بزرگ همراهی» نام گرفته  و شعار آن هم «این همراهی میلیاردها می ارزه!» است.
همراه اول اعلام کرده مشترکین این اپراتور برای شرکت در این طرح نیاز به ثبت نام و فعالسازی ندارند و طبق اعلام، قرعه کشی فقط بر روی سیم کارت های فعال این اپراتور اجرا می شود. به نظر می‌رسد که همراه اول از این طریق قصد دارد وفاداری بیشتری نسبت به سیم‌کارت‌های این اپراتور ایجاد کند چراکه با مراجعه به سایت این اپراتور می‌بینیم که در این قرعه کشی که بدون نیاز به هیچ گونه ثبت نام و به طور خودکار بین همه مشترکان همراه اول برگزار می‌شود شانس کسانی که سیم کارت را برای مدت زمان طولانی‌تر در اختیار دارند و همچنین کسانی که مبالغ بیشتری کارکرد ماهانه دارند  ( سیم کارتهای دائمی ) یا شارژ بیشتر  خریداری میکنند ( سیم کارت های اعتباری ) به مراتب بیشتر است.
بر  اساس اعلام همراه اول چنانچه دارنده سیم کارت اقدام به تغییر نام سیم کارت خود کند امتیاز مالک جدید از صفر محاسبه می‌شود.
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫515 دیدگاه ها

  1. خدمتتون عرض کنم اگر به من پاسخ بر حقی ندعید از هنراه اول در دادگاه شکایت خواهم نمود درتنامی طرحها وکمپین های همراعی اول شرکت کردم من بنوعی کارم گذلشتمبه همراهاول ودراندم صرف هرید شارژ همراه اول وشرکت درتمامی جایزه ها وکمپین ها درطول این چندین سال از زمان امدن سیم کارتهای اعتباری به جرات میگم هیجکسی درایران به اندازه من پول بابت همراه اول خرج نکرده ولژ متاسفانه درهیچ مسابقه برنده وقرعه کشی برنده نشدم واسی همین به تنام کارکرد هنراه اول شک دارم ومیخوام علیه لین شرکت دردادگاه دعوای حقوقی راه بیلندازم یا دارید کلاهبرداری میکنید بنحوی یا قضیه چیز دیگریست که مانمیدانیم اما باتوجه به قدرت قانونی که حاکمیت جامعه اسلامی به من داده مطمین هستم دردادگاه عدل الهی پیروز خواهم شد چون بخدا وند قسم درحق من اجحاف شده چون میبایست تا به حال برنده حداقل یکصدنلیون همراه اول بود این پیام ونظر را دوستانه فرستادم دا مسولین مربوطه را از خواب خرگوشی بیدار کنم الان زمان پاسخ دهی به نیازهای مردنان جامعه است بس است هرچه بی تفاوت بودن وخود سر عمل کردن من از همراه اول چنین چیزی را توقع نداشتم که اینطور بیاد عنل کنه خداکنه من اشتباه کرده باشم امیدوارم چنین باشه چون میتوان وحدان خود را ارام نمود اما اگر غیر این باشد وای به حال ما وشما از همراهی اول تشکر بخاطر زحمات دارم ونباید زحمتکشید وظیفه دادران وکارمندان بحق این شرکت فراموش بشود خداوند یارتان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا