تکنولوژی

سه‌بازی ویدئویی جدید برپایه مجموعه جنگ ستارگان در دستورکار EA

الکترونیک آرتز پس از عرضه بازی چندنفره Star Wars: Battlefront در سال گذشته میلادی، حالا درنظر دارد تا با همکاری استودیوهای بازی‌سازی خود سه عنوان جدید برپایه مجموعه سینمایی جنگ ستارگان تولید کند.

به گزارش وب‌سایت Arstechnica، این خبر، با اعلام رسمی استودیوهای بازی‌سازی DICE و Motive  مبنی بر تولید نسخه جدیدی از Battlefront رنگ و بوی رسمی‌تری به خود گرفته است. Sigurlina Ingvarsdottir مدیر ارشد DICE در این خصوص می‌گوید:

” آنچه هیجان بیشتری در من ایجاد می‌کند، اضافه شدن شخصیت‌ها، فضاها و سیاره‌های بیشتر به این عنوان جدید است.”

این عنوان در کنار بازی اکشن-ماجراجویی سوم ‌شخص تولیدی Respawn قرار خواهد گرفت که روایتی متفاوت از جنگ ستارگان خواهد داشت. در نهایت، عنوان اکشن-ماجراجویی جدیدی نیز توسط Visceral در دست تولید قرارگرفته که شخصیت‌های جدیدی را پیش روی گیمرهای مشتاق قرار خواهد داد.

متاسفانه در کنفرانس E3 جزئیات بیشتری در خصوص گیم‌پلی این سه عنوان منتشر نشده و تنها تصاویری از به‌کارگیری هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر و سنسورهای رهگیری حرکت شخصیت‌های بازی در استودیوی DICE استکهلم سوئد منتشر شده است.

این عناوین جدید در حالی منتشر خواهند شد که محتویات جدید ارائه شده از سوی الکترونیک آرتز نیز برای عناوین مختلف جنگ ستارگان شامل Battlefront، Bioware’s Star Wars: The Old Republic و Star Wars Galaxy of Heroes در دسترس مشتاقان خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا