تکنولوژی

اعلام زمان عرضه رسمی بازی Titanfall 2

استودیوهای بازی‌سازی الکترونیک آرتز و Respawn در اقدامی مشترک در نمایشگاه E3 دست به انتشار اطلاعاتی جدید در خصوص زمان انتشار یکی از محبوب‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی خود زدند.

به گزارش وب‌سایت Betanews، بازی ویدئویی Titanfall 2 که قصد دارد ادامه دهنده راه نسخه محبوب و اولیه این عنوان عرضه شده در سبک تیراندازی اول شخص باشد، سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این در حالی است که عنوان یادشده برخلاف آنچه در خصوص نسخه پیشین شاهد بودیم،  برای کنسول پلی‌استیشن 4 سونی نیز در دسترس خواهد بود. سخنگوی الکترونیک آرتز در توضیح گیم‌پلی این عنوان جدید، اینچنین می‌گوید:

“در قالب اجرای بازی در حالت تک‌نفره، Titanfall 2 تجربه‌ای منحصربه‌فرد از رابطه میان انسان و ماشین پیش روی گیمر قرار خواهد داد. در حالت تک‌نفره با امکان اجرای بازی به صورت آفلاین، گیمر باید با همکاری دیگر شخصیت موجود در بازی ماموریتی بی‌سابقه را در پشت خطوط نبرد دشمن انجام دهد.”

Vince Zampella مدیرعامل Respawn نیز در تکمیل توضیحات گیم‌پلی این عنوان جدید می‌افزاید:

” در قالب نسخه اولیه Titanfall، تمرکز ما روی گیم‌پلی و طراحی نحوه حرکت و نبرد در این بازی تیراندازی اول‌شخص بود اما با عرضه 2 Titanfall هدف ما ایجاد ساختاری جدید در قالب رونمایی از کمپین‌های سفارشی شده در کنار تجربه مناسب از یک بازی چندنفره خواهد بود.”

لازم به ذکر است که 2 Titanfall در تاریخ 28  اکتبر سال جاری میلادی با قیمت 59.99 دلار به‌طور همزمان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. نسخه ویژه این بازی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های شاخص و اضافه دیگر نیز با قیمت 79.99 دلار در دسترس کاربران خواهد بود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا