تکنولوژی

TeamViewer حمله‌های هکری به این شرکت را تایید کرد

شرکت تولیدکننده نرم‌افزار TeamViewer هفته‌ی خوبی را پشت سر نگذاشت و در حالی که اوایل ماه گفته شده بود حساب‌های کاربری افراد در این سیستم نرم‌افزاری به صورت گسترده هک شده و آسیب جدی دیده است، هم‌اکنون اعلام شد این شرکت محافظت کامل را از کاربران خود انجام نمی‌دهد.

به گزارش همکاران‌سیستم، هفته گذشته موج گسترده شکایت کاربران به صورت آنلاین منتشر شد. آنها اعلام کردند که TeamViewer آنها را با مشکلات فراوان مواجه کرده است. این شرکت که سیستم‌های کنترلی و نرم‌افزارهای مدیریت از راه دور دسکتاپ را ارایه می‌دهد، اوایل ماه جاری مورد حملات شدید هکرها قرار گرفت و حساب‌های کاربری و رایانه‌های شخصی کاربران از این طریق در اختیار هکرها افتاد.

مرتبط : تکذیب رسمی وجود مشکل امنیتی در TeamViewer 

شکایت‌های کاربران همه موارد را شامل می‌شد و از سرقت اطلاعات در رایانه‌های شخصی گرفته تا دسترسی هکرها به حساب‌های کاربری خریدهای اینترنتی از طریق رایانه‌های هک شده در بین آنها دیده شد.

به صورت هم‌زمان شبکه TeamViewer با اختلالات شدید مواجه شد و حملات امنیتی DoS به آن انجام شد. ولی شرکت توسعه‌دهنده این نرم‌افزار اعلام کرد که اختلال مذکور با این حمله در ارتباط نبوده است.

«آکسل اشمیت» سخنگوی شرکت TeamViewer در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری Ars Technica گزارش داد برخی از حملات هکری به شبکه این شرکت بسیار جدی بوده است و در شرایط کنونی نمی‌توان هیچ وصله امنیتی را در این زمینه ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا