تکنولوژی

40 میلیون پلی‌استیشن 4 فروخته شد

پلی‌استیشن پس از تولد به‌سرعت تبدیل به یک کنسول محبوب شد. تقریبا همه ما با این دستگاه بازی کرده‌ایم و می‌دانیم این محبوبیت بی‌دلیل نیست. حالا سونی موفق شده از آخرین نسخه این محصول یعنی پلی‌استیشن 4 بیش از 40 میلیون دستگاه بفروشد. این یعنی موفقیتی بزرگ برای سونی و فروشی با سرعت بالا و کم سابقه برای کنسول‌های بازی.

نمودار صعودی پلی‌استیشن همچنان ادامه دارد و این کمپانی از ماه ژانویه تا امروز رشد فروش 5 میلیون دستگاه بیش از حد انتظار را تجربه کرده است و این روند می‌تواند ادامه پیدا کند تا شاید پلی‌استیشن 4 به رکورد دار بیشترین فروش کنسول در تاریخ تبدیل شود.

Andrew House(مدیرعامل سونی) می‌گوید که بسیار از استقبال مردم دنیا از پلی‌استیشن 4 خوشحال است. او همچنین می‌گوید برنامه‌های جدیدی برای کاربران داریم تا بیش از اینها از بازی کردن لذت ببرند. یکی از این برنامه‌های هیجان انگیز هدست واقعیت مجازی است. مدیرعامل بخش بازی‌های سونی می‌گوید که تلاش دارد تا هدست‌های واقعیت مجازی را به راحتی در دسترس مردم دنیا قرار دهد تا همه با لذتی چند برابر سرگرم شوند.

با توجه به همه اینها به نظر می‌رسد دنیای کنسول‌های بازی در آستانه یک تحول عظیم است. با ورود هدست‌های واقعیت مجازی به کنسول‌ها همه چیز درباره این اسباب‌بازی‌های ساده تغییر می‌کند. همچنین Xbox رقیب سرسخت پلی‌استیشن ممکن است هلو لنز را به اکس‌باکس اضافه کند و شاهد دنیای جدیدی در بازی‌های دیجیتالی باشیم.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا