تکنولوژی

گجت ‌بی‌نظیر برای تایپ‌کردن+ویدئو

تصور کنید می‌خواهید با کامپیوتر خود کار کنید، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد موس و کیبرد است، اما با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ و یا هدست‌واقعیت مجازی چطور؟ تایپ کردن روی صفحه کوچک موبایل کار ساده‌ای نیست و سخت‌تر اینکه شما باید در تمام زمان نوشتن صفحه موبایل را نگاه کنید.

برای همین، سازندگان شرکت Tap با یک ایده جدید دست به کار شده‌اند. آنها وسیله‌ای ساخته‌اند که با پوشیدن آن می‌توانید روی هر سطحی تایپ کنید. این گجت که شبیه به یک پنجه‌بند است، حرکات انگشت شما را تحلیل می‌کند و متن مورد نظر شما را در موبایل تایپ می‌کند. حسی شاید شبیه به یک کیبرد نامرئی به شما می‌دهد که در هر شرایطی تنها به پوشیدن این دستکش می‌توانید تایپ کنید.

این گجت هوشمند یک باتری هم درون خود دارد که می‌تواند این دستگاه را برای 72 ساعت آماده‌باش و برای 4 ساعت در حالت کار نگه‌دارد. خبر خوب اینکه این گجت 31 لمس متفاوت را تشخیص می‌دهد و می‌توانید راحت با یک دست تایپ کنید. کیبورد این دستگاه به صورت QWERTY چیده شده‌ است و کار کردن با آن نیاز به حدود 1 ساعت آموزش دارد. نسخه آزمایشی این گجت درحال بررسی است و به گفته مدیران این شرکت، نسخه اصلی تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا