تکنولوژی

ویندوز 10 روی 300 میلیون دستگاه نصب است

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که جدیدترین سیستم‌عامل این شرکت(ویندوز 10) برروی بیش از 300 میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده است. از منزل و مدرسه گرفته تا محل کار و کمپانی‌های بسیار بزرگ که سیستم‌عامل خود را به نسخه ویندوز 10 آپدیت کرده‌اند همه معتقد هستند ویندوز 10 سریع‌ترین سیستم‌عامل مایکروسافت است.

این سیستم‌عامل بی‌نظیر تا بیست‌ونهم جولایی به صورت رایگان برای دارندگان ویندوز 8 و ویندوز 7 قابل دانلود است. پس‌ از این تاریخ هم روی دستگاه‌های جدید به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد و همچنین اگر بخواهید آن را جداگانه خریداری کنید نسخه خانگی آن 119 دلار و نسخه حرفه‌ای آن 200 دلار فروخته خواهد شد.

بزرگترین شرکت نرم‌افزاری جهان پس از موفقیت در سیستم‌عامل‌های کامپیوتر، امیدوار است با ویندوز10 در بازار موبایل‌ها هم سهمی برای خود دست‌وپا کند. البته نسخه کامپیوتر این سیستم‌عامل بسیار سریع بدون ایراد و زیبا ساخته شده است و مایکروسافت باید به این محصول خود افتخار کند.  

هدف اصلی مایکروسافت رسیدن به یک میلیارد دستگاه با ویندوز 10 است که انتظار دارد سال 2018 به این عدد برسد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد در روز تولد ویندوز 10 یک آپدیت ویژه درنظر دارد که برای دانشجویان و دانش‌آموزان طراحی شده است که در کلاس‌های درس از آن استفاده کنند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا