تکنولوژی

نگهداری از کودکان با موتورولا

بازار دوربین‌هایی که از کودکان مراقبت می‌کنند بسیار داغ است. خیلی از دستگاه‌ها امکانات متفاوت و جالبی دارند ولی در کنار آنها ایراداتی هم دارند که انتخاب گزینه مناسب را سخت می‌کند. حالا موتورولا با سابقه درخشان خود در زمینه ارتباط بی‌سیم، یک دستگاه بی‌نظیر در این رابطه ساخته است.

موتورولا مدل MBP854 دستگاهی فوق‌العاده است که می‌توانید با آن کودک نوزاد خود را در تخت خوابش ببینید. البته امکانات این دستگاه تنها به دیدن ختم نمی‌شود. این وسیله دو قسمت دارد، یکی دوربین است که روی تخت کودک قرار می‌گیرد و یکی هم دستگاه کنترل والدین است. دستگاه کنترل والدین موتورولا یک صفحه نمایش 4.3 اینچی دارد که می‌توانید با آن زوم کنید و یا از دید در شب آن برای کنترل کودک در تاریکی استفاده کنید.

دستگاه کنترل والدین از دو طریق وای‌فای و اینترنت می‌تواند به دوربین وصل شود، این یعنی شما از هرجای دنیا می‌توانید کودک خود را ببینید و یا حتی با او صحبت کنید! اگر بخواهید می‌توانید حتی با کودک خود صحبت کنید و صدای شما از اسپیکری که به دوربین وصل است در اتاق کودک پخش می‌شود.

این دستگاه یک اپلیکیشن موبایل هم دارد که با آن می‌توانید صدای کودک را بشنوید، دمای اتاق را ببینید و یا فضای اتاق را تماشا کنید. اگر در منزل باشید بدون استفاده از اینترنت تا شعاع 300 متری می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید با استفاده از جهت‌هایی که در اپلیکیشن می‌بینید، این دوربین را به هر سمت که خواستید بچرخانید و بر کل فضای اتاق نظارت داشته باشید. همچنین می‌توانید تا 4 دوربین را به دستگاه خود وصل کنید و فضای بیشتری از خانه را ببینید. این دستگاه موتورولا که شاید بهترین گجت برای کنترل کودکان در دنیا باشد 255 دلار قیمت دارد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا