تکنولوژی

کیبورد لاکچری مایکروسافت برای سرفیس پرو4

مایکروسافت امروز از یک کیبورد لاکچری برای سرفیس پرو4 خود رونمایی کرد. این کیبورد جدید که Signature نام دارد مانند کیبوردهای قبل هیجان‌انگیز است و همان تاچ‌پد شیشه‌ای را هم دارد و حتی فاصله بین دکمه‌ها در این کیبورد کمی بیشتر شده است.

این کیبورد لاکچری جدید از جنس ماده‌ای به نام آلکانتا ساخته شده است. این ماده را کمپانی‌های بزرگ هدفون‌ساز برای قسمت‌هایی که می‌خواهند نرم و لطیف باشد استفاده می‌کنند اما مایکروسافت تمام سطح این گجت جدید را با این ماده ساخته است.

به گزارش The Verge، مایکروسافت این غول تکنولوژی با ساخت این کیبورد خود را وارد دنیای فشن کرده است. استفاده از پارچه ایتالیایی در این کیبورد باعث شده تا لمس کردن این ماده خاص حسی متفاوت به شما بدهد که پیش از این تجربه‌ نکرده‌اید.

این پارچه خاکستری رنگ بعد از گذشت زمان کمی تغییر رنگ می‌دهد و تیره تر می‌شود. نکته جالب اینکه با گذشت زمان و استفاده این ماده نرم‌تر هم می‌شود و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد.

این تایپ کاور جدید را می‌توانید از امروز در سایت مایکروسافت خریداری کنید. قیمت این گجت 160 دلار است که از کیبوردهای معمولی این شرکت 30 دلار گرانتر است. نکته جالب اینکه این کیبورد هنوز از کیبورد معمولی آی‌پد پرو 10 دلار ارزانتر است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا