تکنولوژی

جدیدترین ویدئو از چشم‌انداز زیبای کمپ شماره 2 اپل

با اجرایی شدن پروژه 5 میلیارد دلاری احداث کمپ جدید شرکت اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، خاکبرداری عظیمی در پیرامون ساختمان‌های این شرکت صورت گرفته است. نکته جالب در خصوص این حجم عظیم از خاک، سیاست اپل برای خارج نکردن آن‌ها از فضای 175 هکتاری و در مقابل، ایجاد مناظر چشم‌نواز با هدف بازسازی یک جنگل طبیعی برپایه ایجاد مدل‌های جدید روی این توده‌های خاک است. 

زیبایی این فضا تا به حدی چشم‌نواز است که تیم‌کوک مدیرعامل اپل در این خصوص می‌گوید:

” خیلی سخت است که بگویم کدام‌یک چشم‌نوازترند، ساختمان‌های کمپ یا توده‌های خاک؟” 

انتظار می‌رود فضای کاری 13 هزار نفره کمپ جدید این شرکت تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری برسد. ایجاد چشم‌اندازهای زیبا با استفاده از توده‌های خاک از سال 2014 کلید خورده و انتظار می‌رود کارکنان اپل هم در اوایل سال 2017 میلادی در دفاتر جدید خود در این کمپ مستقر شوند. 

این در حالی است که جدیدترین ویدئوهای منتشر شده از سوی متیو رابرتس، نمایی کامل از آنچه در این فضا (در مقایسه با کل فضای کمپ) در جریان است را به نمایش گذاشته است که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. 

در این ویدئو، نمایی از یک خودروی شاسی بلند که از توده‌های خاک بالا می‌رود نیز به چشم می‌خورد. انتشار ویدئوهای جدید از کمپ شماره 2 اپل به موضوعی محبوب در میان مالکان هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل شده و حتی شایعاتی منتشر شده که تیم کوک هم پیگیر مشاهده ویدئوهای ضبط شده به‌وسیله دوربین این پهپادها است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا