تکنولوژی

هیاهو پیش از اعمال تغییرات جدید فیدها در اینستاگرام

ارائه اطلاعات نادرست به کاربران می‌تواند نتایج نامطلوبی را در شبکه‌های اجتماعی برجا بگذارد. این نتایج، بویژه در مواردی که کاربران تصور می‌کنند باید اقدامی فوری در جهت حفاظت از اطلاعات و محتویات حساب کاربری خود به عمل آورند، بیشتر نمود پیدا می‌کند. 

به عنوان مثال می‌توان به اینستاگرام اشاره کرد که چند هفته پیش اعلام کرده بود برنامه‌هایی را به‌منظور تغییر نمایش محتویات بر اساس محبوبیت مطالب در دستور کار قرارداده است. خبری که در ادامه راه با نگرانی و اضطراب کاربران در خصوص تاثیرات احتمالی این تغییرات روی تجربه آن‌ها در بهره‌گیری از این شبکه اجتماعی همراه شد. این در حالی است که تولیدکنندگان اصلی محتوا در این شبکه اجتماعی و به پیروی از آن‌ها، برخی دیگر از کاربران نیز از هم‌اکنون پیام‌هایی را در صفحه خود قرارداده‌اند که از دنبال‌کنندگان خود می‌خواهد تنظیمات مربوط به دریافت هشدار در خصوص انتشار پست‌های جدید را فعال کنند. 

اگرچه ممکن است نمایش جدید فیدها برای تعداد محدودی از کاربران (به‌صورت آزمایشی) فعال شده باشد اما برخلاف شایعاتی که اعلام کرده‌اند این قابلیت فعال شده یا به‌زودی و ظرف چند روز آتی فعال خواهد شد، اینستاگرام پیغامی را با مضمون “در حال حاضر هیچ تغییری روی فیدهای شما صورت نگرفته” منتشر و تاکید کرده فرایند اجرایی شدن این تغییرات، در معرفی رسمی به اطلاع کاربران خواهد رسید.  

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا