تکنولوژی

خرید استارت‌آپ فعال در زمینه سلفی توسط فیس‌بوک

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت تک‌اینسایدر، شرکت فیس‌بوک در حال‌ رایزنی به‌منظور نهایی کردن فرایند خرید شرکت توسعه‌دهنده یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موجود در اپ‌استور اپل یعنی Masquerade است. این نرم‌افزار همراه این امکان را پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از فیلترهای انیمیشنی و ترکیب‌های گرافیکی، سلفی‌های جذاب و ابتکاری بسازند. تغییر ظاهر به آنچه صورت شما را شبیه به چهره دی‌کاپریو در مراسم دریافت جایزه اسکار خواهد کرد و یا حتی شبیه‌کردن ظاهر شما به یک میمون، از جمله گزینه‌های موجود در این برنامه است. در پایان می‌توانید نتیجه کار را به صورت ضبط ویدئویی و یا عکس‌های معمولی با دیگران به اشتراک بگذارید. 

با نهایی شدن فرایند خرید، شاهد اضاضه شدن قابلیت‌های یادشده به سرویس‌ها و برنامه‌های عرضه شده توسط فیس‌بوک خواهیم بود اما این شرکت عنوان داشته Masquerade همچنان به عنوان برنامه‌ای مستقل و البته رایگان به کار خود ادامه خواهد داد. 

لازم به ذکر است که Masquerade در مدت زمان کم حضور خود در اپ استور موفق شده با ثبت متوسط 5 ستاره، در صدر محبوب‌ترین برنامه‌های این فروشگاه نرم‌افزاری قرارگیرد. این در حالی است که برنامه یادشده برای دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه شده است. 

در وب‌سایت این استارت‌آپ، اینچنین می‌خوانیم:

” در استارت‌آپ Masquerade ما به دنبال پیاده‌سازی راهکارهایی هستیم که ویدئوهایی جذاب‌تر را به‌واسطه استفاده از فیلترهای مختلف و تغییر و بهینه‌سازی ظاهر افراد پیش روی کاربران قرار دهد. از اینکه می‌توانیم در ارائه هرچه بهتر این قابلیت‌ها با فیس‌بوک همراه و همگام شویم، واقعا شگفت‌زده هستیم.”

سخنگوی فیس‌بوک نیز در گفتگو با اتک‌اینسایدر ضمن ابراز رضایت از گفتگوهای انجام شده به‌منظور امضای قرارداد همکاری اینچنین عنوان کرده است:

” Masquerade برنامه ویژه‌ای با نام MSQRD را بر پایه تکنولوژی‌های سطح‌بالای ویدئویی تولید کرده است. از اضافه شدن Masquerade به جمع تیم کاری فیس‌بوک خرسندیم و امیدواریم این همکاری به بهبود هرچه بیشتر تجربه‌های ویدئویی در قالب سرویس‌های ارائه شده توسط فیس‌بوک بینجامد.”

بر اساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، تیم پایه‌گذار این استارت‌آپ در دفتر فیس‌بوک در لندن به کار خود ادامه خواهند داد اما هنوز هیچ سخنی در خصوص مبلغ پرداختی برای خرید این استارت‌آپ جدید به میان آورده نشده است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا