تکنولوژی

کنفرانس خبری آواتک برگزار شد

امروز شتابدهنده آواتک از فعالان رسانه‌ای دعوت کرد تا در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت حضور پیدا کنند. آواتک در خرداد 1393 تاسیس شد و فعالیت خود را از مهر ماه در حوزه شتابدهی به استارتاپ‌ها شروع کرده است. در اولین دوره شتابدهی این شرکت از 10 استارتاپ حمایت کرد که 9 استارتاپ هنوز در حال فعالیت هستند و یکی از آنها هم نتوانست ادامه دهد.

در فروردین 1394 هم اولین ارائه به سرمایه گذاران داده شد و دو ماه بعد چرخه شتابدهی دوم آواتک آغاز شد. چرخه دوم هم در آبان 94 استارتاپ خود را به سرمایه گذاران معرفی کردند و یک ماه بعد چرخه سوم آغاز شد که 376 استارتاپ ثبت نام کردند اما در مدل کاری آواتک همیشه 10 استارتاپ فعالیت می‌کند و این چرخه سوم هم‌اکنون هم در حال پیشرفت کسب‌وکار خود هستند.

به گفته محسن ملایری(مدیرعامل آواتک) وزنه‌ی این شتابدهنده مربیان آنها است. این شرکت از 29 مربی ایرانی در خارج از کشور، 19 مربی محلی در داخل کشور و همچنین 18 مربی بین‌المللی برای آموزش به استارتاپ‌ها استفاده می‌کند. مربیانی که خارج از کشور هستند از طریق اسکایپ این استارتاپ‌ها را راهنمایی می‌کنند.‌

اسلاید مربوط به تنوع حوزه‌ها در آواتک

ثبت‌نام در چرخه چهارم این شتابدهنده از هفته پیش آغاز شده و تا 5 فروردین 1395 ادامه خواهد داشت. اگر شما هم ایده خلاقانه‌ای دارید و می‌خواهید آن را پرورش دهید می‌توانید در این شتابدهنده ثبت‌نام کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا