تکنولوژی

بدهی 174 دلاری مسئولان شهری سن‌فرانسیسکو به استیوجابز

در صورتی که شما با توجه به فراخوان‌های موجود، به پرداخت دوباره هزینه پارکینگ اقدام کرده باشید و یا اینکه مبلغی بیش از مقدار مشخص شده از حساب شما کم شده باشد، مبلغ اضافه پرداختی توسط شما به حسابتان باز خواهد گشت. در صورتی که نام شما برای این پرداخت تایید شده باشد، تاییدیه‌ای در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت خواهید کرد. آنچه خواندید قانونی است که از طرف مسئولان سیستم حمل و نقل عمومی و شهرداری، در سن‌فرانسیسکو برقرار شده و حال مسئولان این شهر عنوان کرده‌اند چیزی بیش از 6.1 میلیون دلار استرداد وجه در خصوص بلیط‌هایی که افراد در بازه زمانی 17 ساله از یکم ژانویه 1995 تا 30 ژوئن تا 30 ژوئن 2012 خریداری کرده‌اند، خواهند داشت. 

اما نکته جالب اینکه در لیست اضافه پرداخت‌ها، نام استیو جابز مدیرعامل سابق اپل نیز به چشم می‌خورد که با چهار مرتبه اضافه پرداخت، حالا باید 174 دلار به او! پرداخت شود. در این لیست، نام مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce با 94 دلار و موسس پی‌پل، پیتر تیل با 170 دلار اضافه پرداخت نیز به چشم می‌خورد. 

از همه جالب‌تر، قرارگرفتن نام ترویس کالانیک، مدیرعامل اوبر است که قرار است 510 دلار به او استرداد شود. این موضوع نشان می‌دهد مدیرعامل اوبر علاقه چندانی به استفاده از سرویس‌های شرکت خود نداشته و ترجیح داده از خودروی شخصی در ترددها استفاده کند. 

با این وجود، مسئولان سیستم حمل و نقل سن‌فرانسیسکو هنوز اعلام نکرده‌اند که آیا برای بازپس گیری این وجه اضافه، شخص باید در قید حیات باشد یا بازماندگان او هم می‌توانند این پول را پس بگیرند؟ افرادی که نام آن‌ها در لیست اعلام شده قراردارد تا سوم مارس 2016 می‌توانند فرایند بازپس‌گیری وجه نقد را انجام دهند در غیر این صورت، مبلغ یادشده در خزانه شهر یعنی جایی که تاکنون نگهداری می‌شده، باقی خواهد ماند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا