تکنولوژی

احتمال تجهیز گلکسی نوت 6 به شش گیگابایت رم

اگرچه چند بیشتر از چند روز به زمان رونمایی از گلکسی S7، پرچمدار جدید سامسونگ باقی نمانده اما این دلیلی برای عدم توجه به حرف و حدیث‌های منتشر شده پیرامون گلکسی نوت 6 دیگر پرچمدار جدید سامسونگ در دسته فبلت‌ها نخواهد بود. 

آن‌طور که از شواهد امر پیداست گلکسی نوت 6 به قابلیتی ویژه تجهیز خواهد شد که شما را در انتخاب میان این فبلت قدرتمند و گلکسی S7 سامسونگ بیش از پیش با تردید روبرو خواهد کرد. بر اساس گزارش وب‌سایت Theinquier، نوت 6 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 تجهیز خواهد شد. 

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد این پرچمدار، اولین گام جدی شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های همراه برای ایجاد رقابت با رایانه‌های شخصی موجود در بازار باشد. علاوه بر این، بر اساس خبرهای غیررسمی یک داک ویژه نیز برای نوت 6 عرضه خواهد شد تا استفاده راحت‌تر از دستگاه و تبدیل آن به یک رایانه رومیزی امکان‌پذیر شود. 

از دیگر قابلیت‌های اعلام شده برای گلکسی نوت 6 سامسونگ می‌توان به بهره‌مندی از صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال در پشت و عرضه در قالب تجهیز به دو نوع متفاوت از پردازنده‌های اسنپ‌دارگون و Exynos (بسته به بازار) اشاره کرد. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا