تکنولوژی

جیلبریک پلی‌استیشن 4 آماده ورود به بازار

مدت‌هاست که هیچ خبر جدیدی در خصوص فعالیت فرد یا گروهی به‌منظور عرضه جیلبریک جدید برای پلی‌استیشن 4 منتشر نشده است.  این در حالی است که در جدیدترین تلاش‌های به ثمر نشسته، حتی کنسولی مانند ایکس‌باکس وان هم هک شده است (اگرچه این هک به‌طور رسمی عرضه نشده است). تلاش‌های زیادی برای هک کردن جدیدترین نسل کنسول بازی سونی انجام شده اما تاکنون هیچ‌یک از این تلاش‌ها در قالب محصولی نهایی روانه بازار نشده‌اند.

در جدیدترین اقدام انجام شده در این راستا، گروهی به نام Cobra عنوان کرده در حال آماده‌سازی مراحل اولیه عرضه جیلبریک پلی‌استیشن 4 در قالب یک دانگل یو‌اس‌بی 70 دلاری است. این دانگل به کاربران این امکان را خواهد داد تا بازی‌های کپی شده را روی فیرمویر 3.15 اجرا کنند. آن‌طور که در حساب کاربری توییتری این گروه عنوان شده، فروش محصول یادشده از ماه فوریه آغاز خواهد شد. 

این در حالی است که برخی از ادعاهای این گروه، مطمئنا عملی نخواهند بود. به عنوان مثال، سیاست عرضه این محصول از طریق وب‌سایت آمازون، با توجه به اینکه شرکت یادشده امکان عرضه محصولات غیرقانونی از طریق وب‌سایتش را فراهم نخواهد کرد، مطمئنا امکان‌پذیر نخواهدبود.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا