بازیسونی

فروش لوازم جانبی پلی استیشن ۵ در گنگ پی اس

کنسول بازی و لوازم جانبی پلی استیشن ۵ به تازگی توسط شرکت سونی عرضه شده است. این کنسول و ابزار‌های جانبی آن تجربه‌ای جدید و هیجان انگیز برای افراد دنیای گیم محسوب می‌شود. PS5 پیشرفت گسترده‌ای نسبت به PS4 داشته است. از این رو نسبت به پلی استیشن ۴ دارای لوازم جانبی کمتری می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که برخی از لوازم جانبی پلی استیشن ۴ را می‌توان برای PS5 هم استفاده نمود اما بخاطر داشته باشید که اکثر آنها مناسب نیستند. با اینکه پلی استیشن ۵ یک دستگاه همه چیز تمام است اما تمامی این لوازم جانبی در بسته اصلی وجود ندارند و باید سایر موارد را خریداری کنید. به علت استفاده از قطعات گران قیمت در پلی استیشن 5 و سایر تجهیزات جانبی شاهد افزایش نرخ آن هستیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با لوازم جانبی پلی استیشن ۵ آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی تعدادی از لوازم جانبی پلی استیشن ۵:

خرید لوازم جانبی پلی استیشن  ارتباطی با علاقه شما ندارد یا حتما نباید طرفدار گیم‌هایی چون Spider-Man: Miles Morales باشید. در واقع اگر قصد لذت بردن از بازی و تجربه‌ای فراموش نشدنی را دارید، بی‌شک باید به خرید لوازم جانبی پلی استیشن ۵ اقدام نمایید. همانطور که عنوان شد به دلیل جدید بودن کنسول PS5 بهترین لوازم جانبی تولید شده برای آن، محصول شرکت سونی می‌باشد. به طور کلی لوازم جانبی پلی استیشن ۵ عبارتند از:

  • دوربین اچ دی.
  • کنترلر Dual Sense مخصوص PS5.
  • هدست بی‌سیم سه بعدی.
  • ریموت کنترل مدیا پلی استیشن ۵.
  • هارد اکسترنال PS5.
  • پایه شارژر.
  • استند کنسول و دسته I play Vertical Charger Stand PS5.

شایان ذکر است که این ابزار‌های جانبی علاوه بر هماهنگی در بخش پلی استیشن ۵ دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد برای دوستداران دنیای گیم هستند.

دوربین اچ دی پلی استیشن ۵:

دوربین اچ دی پلی استیشن 5، از جمله لوازم جانبی پلی استیشن ۵ است. اگر جزو آن گیمرهایی هستید که قصد به اشتراک گذاری مستقیم PS5 را در شبکه‌هایی همچون Twitch یا YouTube را دارید، بدون شک دوربین اچ دی یکی از ابزار‌های ضروری شما است. این دوربین دارای پایه داخلی و توکار می‌باشد که باعث افزایش توانایی آن می‌گردد. رنگ بسیار مشابه این دوربین اچ دی با پلی استیشن ۵ باعث خلق یک مجموعه مونوکروم بی‌نظیر شده که به خوبی با کنسول‌های PS ست می‌شود. دوربین مذکور همچنین با ابزار هوشمند خود، توانایی حذف، کات کردن و جایگزینی پس زمینه برای کاربر فراهم می‌نماید. به طور کلی دوربین اچ دی PS5یکی از بهترین لوازم جانبی پلی استیشن ۵ از نظر کاربران به شمار می‌آید.

دوربین اچ دی پلی استیشن 5
دوربین اچ دی پلی استیشن 5

کنترلر Dual Sense مخصوص PS5:

یکی از بهترین گزینه‌های لوازم جانبی پلی استیشن 5، کنترلر Dual Sense است که نسبت به مدل قبلی DUALSHOCK ۴پیشرفت بی‌نظیری دارد. در طراحی این کنترل به منظور ارائه بهتر احساسات فیزیکی از محرک‌های دوگانه به جای موتورهای رامبل استفاده شده که راحتی بهتر گیمر را مهیا می‌سازد. در کنترلر Dual Sense ماشه‌های تطبیقی سطوح مختلفی را هنگام فشار دادن ارائه داده که مانند کشیدن یک بند کمان قدرتمند عمل می‌نمایند. از طرفی دیگر به علت وجود جک داخلی، جک هدست و بافت خاصی که منجر به چسبندگی شده، بازی را هیجان انگیز‌تر می‌سازند. بخاطر داشته باشید که در هنگام خرید کنسول بازی PS5 یک Dual Sense وجود دارد اما هنگام بازی‌های چند نفره همواره کنترلر‌های دیگری مورد نیاز خواهند بود.

هدست بی‌سیم سه بعدی پالس PS5:

بخش بسیار مهم از لوازم جانبی پلی استیشن 5، هدست بی‌سیم می‌باشد. این هدست، یکی از بی‌نظیرترین محصولات شرکت سونی بوده که به منظور قابلیت‌های صوتی سه بعدی طراحی شده است. هدست بی‌سیم به دلیل وجود گوشی مخملی و بند سر قابل تنظیم امکان برگزاری جلسات طولانی گیم را فراهم می‌سازد. این هدست امکان تنظیم صدا و چت را مستقیما توسط کاربر فراهم نموده و افراد توانایی استفاده از هدست بی‌سیم تا ۱۲ ساعت بدون شارژ را دارند. شایان ذکر است که هدست مذکور برای کنسول‌های PS4 و PSVR نیز قابل استفاده می‌باشد. هدست بی‌سیم همچنین مجهز به میکروفون‌های مخفی است که قابلیت حذف نویز‌های اطراف را دارد.

هدست بی‌سیم سه بعدی پالس پلی استیشن 5
هدست بی‌سیم سه بعدی پالس پلی استیشن 5

ریموت کنترل مدیا پلی استیشن ۵:

ریموت کنترل مدیا یکی از جذابترین لوازم جانبی پلی استیشن ۵ است. از آنجایی که پلی استیشن ۵ چیزی فراتر از کنسول بازی می‌باشد. از همین رو امکان کنترل رسانه‌ای را به یک وسیله جانبی ارزشمند تبدیل کرده است. از نظر طراحی این ریموت کنترل باید گفت که رنگ و طراحی منحنی شکل آن شیک و زیبا می‌باشد و استفاده از دکمه‌های آن آسان است. این ریموت کنترل از راه دور، دارای دکمه‌های پخش داخلی، مکث، سریع، جلو و عقب و همچنین دکمه‌های اختصاصی برای سرویس‌های +Netflix، Spotify، Disney و YouTube می‌باشد. از ریموت کنترل مذکور به منظور روشن نمودن پلی استیشن ۵ استفاده می‌شود و افراد می‌توانند بدون نیاز به کنترلر پیمایشگر به منوی خود وارد شوند. ریموت کنترل مدیا همچون سایر لوازم جانبی پلی استیشن ۵بسیار متناسب با کنسول بازی شما خواهد بود. به منظور خرید این ریموت کنترل می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنسول بازی و ابزارهای جانبی مراجعه نمایید.

آیا میدانستید گنگ پی اس یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین فروش پلی استیشن است؟

هارد اکسترنال PS5:

یکی از مشکلات گیمرها زیاد بودن تعداد گیم‌ها می‌باشد. خوشبختانه با ورود هارد اکسترنال به دنیای کنسول و لوازم جانبی پلی استیشن ۵ این مشکل رفع شده است. با وجود فضای کافی کنسول بازی PS5 همچنان بعضی گیمرها با مشکل کمبود فضا مواجه هستند. می‌توانید گیم‌های نسل قبلی را روی کنسول PS5 خود داشته اما در فضای داخلی ذخیره نکنید و آن‌ها را به هارد اکسترنالخود انتقال دهید. این هاردها اندازه بسیار کوچکی دارند و دارای حافظه SSD، حجم ۱ ترابایت و قابلیت اتصال USB-C که کپی کردن به درایو را با سرعت بالا فراهم می‌سازد، می‌باشند. فراموش نکنید که این هارد اکسترنال روی پلی استیشن PS4 قابل استفاده می‌باشد. بهترین هارد اکسترنال، پلی استیشن 5 موجود در بازار، Samsung Portable SSD T۵یا همان SSD T۵ قابل حمل سامسونگ است. این هارد عملکرد و دوام بسیار عالی را در یک بسته بندی کوچک ارائه می‌نماید.

پایه شارژر ps5

با اینکه پایه شارژر پلی استیشن ۵ عمر خوبی دارد اما به هر حال امکان پایان شارژ باتری وجود خواهد داشت. پایه شارژ DualSense Charging Station محصول شرکت سونی به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم جانبی پلی استیشن ۵ به شمار می‌آید. با استفاده از این شارژر کاربران امکان شارژ همزمان دو دسته بازی را در مدت زمان ۳ ساعت دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های این پایه شارژر عدم نیاز به پلی استیشن 5 است که باعث می‌شود پورت‌های PS5 USB خالی و آزاد باشند. در هنگام شارژ، زمانی که دسته به درستی روی پایه قرار بگیرد، صدای کلیک را خواهید شنید. این وسیله برای گیمرهایی که علاقه به بازی‌های چند نفره دارند، مناسب می‌باشد. پایه شارژر Dual Sense یکی از ارزان‌ترین لوازم جانبی پلی استیشن ۵ است که به بازار عرضه شده است.

استند کنسول و دسته I play Vertical Charger Stand PS5:

یکی دیگر از لوازم جانبی پلی استیشن ۵، استند کنسول و دسته I play Vertical Charger Stand PS5 است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید کنسول را به صورت عمودی قرار دهید، باید گفت که این استند مناسب شما می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این استند پلی استیشن ۵ اشغال جای کمتر است. همچنین این استند کنسول حاوی دو دوک شارژ دوال سنس، دو پورت خروجی USBو چهار پایانه انتقال شارژ می‌باشد که با هر نسخه پلی استیشن ۵ سازگاری کامل دارد. استند مذکور به منظور شارژ دسته‌های بازی از توان خروجی بالایی استفاده می‌نماید. از طرفی دیگر وجود دو نمایشگر LED  روی استند وضعیت شارژ دسته‌ها را نشان می‌دهد. این استند با طراحی خاص و منحصر به فرد خود به گیمرها کمک می‌کند تا نظم بسیار مناسبی به کنسول و کنترلرهای خود دهند.

سخن پایانی:

در این نوشتار به بررسی لوازم جانبی پلی استیشن ۵ پرداختیم. در حال حاضر گزینه‌های زیادی در بین ابزار‌های جانبی پلی استیشن ۵ وجود ندارد. از این رو در هنگام خرید کنسول بازی و ابزارهای جانبی گیج نخواهید شد و می‌توانید لوازم جانبی پلی استیشن ۵ که احتیاج دارید را به آسانی خرید نمایید. بهترین توصیه برای افرادی که در حال حاضر به دنبال خرید لوازم جانبی PS5 هستند یک کنترلر Dual Sense است که هرکسی می‌تواند در مجموعه کنسول خود داشته باشد. همچنین شایان ذکر است که پلی استیشن ۵ با اکثر لوازم جانبی، انواع هدست ها، کنترلرها و درایو‌های ذخیره سازی کار می‌کند. فراموش نکنید که کنترلرهای PS4فقط با بازی‌های  PS4روی PS5قابل اجرا می‌باشند. شایان ذکر است که در آینده بسیاری از شرکت‌ها لوازم جانبی پلی استیشن ۵ خوبی را تولید و گیمرها لذت بازی هرچه واقعی‌تر در دنیای مجازی را تجربه خواهند نمود.

برای خرید پلی استیشن ۵ و لوازم جانبی آن به سایت گنگ پی اس به نشانی www. gangps. ir مراجعه کنید…

 

نوشته های مشابه

‫49 دیدگاه ها

  1. 혁신적이고 표준화된 모바일 중심의 콘텐츠를 제공하는 프라그마틱 게임은 iGaming 업계의 선도적인 제공 업체입니다.
    프라그마틱 게임

    프라그마틱의 게임은 높은 퀄리티와 흥미진진한 스토리로 항상 눈길을 끌어요. 이번에 어떤 게임을 즐겼나요?

    https://www.12315jq.cn/
    https://www.12315zg.cn/
    https://www.ivermectininstock.com/

  2. 뛰어난 프라그마틱 슬롯로 현실에서 느낄 수 없는 흥미와 스릴을 경험하세요.
    프라그마틱 무료

    프라그마틱에 대한 내용이 정말 유익했어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 정보를 찾아보실 수 있어요. 함께 지식을 공유해보세요!

    https://zclzs.com/link/
    https://www.12315bs.cn/
    https://atlgrup.com/link/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا