تکنولوژی

پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب درسال 2015

شاید در نگاه اول وب‌سایتی مانند یوتیوب به عنوان یک رابط کاربری یا شبکه اجتماعی به‌منظور مشاهده محتویات سرگرم‌کننده به‌نظر بیاید اما بدنیست بدانید همین سرویس پخش ویدئو در سال 2015 میلادی، میلیاردرهایی را به دنیای واقعی تحویل داده است که محتویات مورد علاقه کاربران را روی کانال‌های خود قرار می‌دادند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به پنج میلیاردر برتری که با انتشار ویدئوهای خود در این سرویس پرطرفدار، درآمدهای بالایی بدست آوردند.

PewDiePie

برای کاربری که 40 میلیون دنبال‌کننده، تنها منتظرند تا اجرای بازی‌های ویدئویی توسط او را مشاهده کنند، ثبت درآمد 12 میلیون‌دلاری دور از انتظار نیست. ستاره سوئدی لیست ما که نام واقعی او Felix Kjellberg است کم‌تر در مصاحبه‌های مختلف و کنفرانس‌ها شرکت می‌کند و بیشتر سرگرم پول درآوردن است!

Smosh

Ian Hecox و Anthony Padilla دوستان صمیمی دوران کودکی از ساکرامنتو با راه‌اندازی کانالی با عنوان Smosh، ویدئوهایی طنز را برای مخاطبان خود تولید می‌کنند. کانالی که درآمد 8.5 میلیون دلاری در سال 2015 را برای آن‌ها به همراه داشته است. این دو، 5 کانال دیگر را نیز در یوتیوب مدیریت می‌کنند.

Fine Brothers

بنی و رافی فاین برای اولین‌بار با ارائه ویدئوهای کوتاه که عکس‌العمل مردم در مقابل اجرای ستاره‌های معروف را به تصویر می‌کشید محبوب شدند. محبوبیتی که درآمد 8.5 میلیون دلاری را در ادامه راه برای آن‌ها به همراه داشت.

Lindsay Stirling

لیندسی نواختن ویولون را با انجام حرکات موزون همراه کرده است. حرکاتی که برپایه اجرای نُت‌های موسیقی شکل گرفته‌اند و البته اجرای آن‌ها همزمان با نواختن ویولن، کار هر کسی نیست. او انتشار ویدئوهای اینچنینی را از سال 2007 آغاز کرد و در سال 2015 توانست 6 میلیون درآمد از این راه کسب کند.

Rhett & Link

Rhett McLaughlin و Charles Lincoln Neal III، هر دو مدرک مهندسی دارند اما محبوبیت آن‌ها به علت کمدی‌هایی است که تحت عنوان Good Mythical Morning اجرا کردند. این زوج هم در سال 2015 موفق شدند درآمد 4.5 میلیون دلاری کسب کنند که البته قسمت اعظم این درآمد از راه قراردادهای همکاری با برندهای محبوبی است که ویدئوها و کانال آن‌ها در یوتیوب را پشتیبانی می‌کنند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫1,234 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا