تکنولوژی

حضور جواهرات هوشمند در CES 2016

قابلیت‌های الکترونیکی تا حدی گسترش یافته‌اند که اکنون می‌توان نمونه‌هایی از کاربردهای آن‌ها را در ساعت‌های هوشمند، لبا‌س‌های هوشمند و یا حتی عینک‌های هوشمند مشاهده کرد. با این وجود، جواهرات هوشمند، علاوه بر کارایی‌های متفاوت از ویژگی دیگری یعنی زیبایی ظاهری به عنوان یک مزیت در مقابل دیگر دستگاه‌های هوشمند بهره می‌برند.
در همین راستا در نمایشگاه CES سال جاری، شرکت Wisewear از جواهرات هوشمندی رونمایی کرد که در قالب مدل‌های متفاوتی مانند Calder، Kingstone و Duchess روانه بازار خواهند شد. تمامی محصولات یادشده ضدآب بوده و با خیال راحت می‌توانید در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنید. امکان استفاده از این محصولات در جهت ارسال پیام‌های ضروری به مخاطبینِ از پیش‌مشخص شده در شرایط و مواردی که با مشکلی مواجه شده‌اید در کنار قابلیت‌هایی مانند رهگیری فعالیت‌های بدنی و یا آگاه‌سازی شما از دریافت تماس، پیامک و یا ایمیل ورودی در قالب لرزش، از جمله کاربردهای این جواهرات هوشمند است.
با توجه به عدم بهره‌گیری از صفحه‌نمایش، با یک بار شارژ می‌توانید تا مدت 3 روز  از این محصولات استفاده کنید. این دستگاه‌های هوشمند از سه‌ماهه اول سال جاری میلادی و با قیمت 399 دلار روانه بازار خواهندشد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا