تکنولوژی

رونمایی هوآوی از تبلت جدید به‌ همراه قلم

شرکت چینی هوآوی  با رونمایی از تبلت مدیاپد M2 10 در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد. این تبلت جدید از اندروید 5.1 آبنبات چوبی به همراه امکان استفاده کاربر از قلم ویژه یعنی اکتیو استایلس( با حساسیت فشار قلم در 2048 سطح مختلف) بهره می‌برد.

این شرکت با همکاری Harman/Kardon موفق شده بلندگوهای استریو با کیفیت بسیار بالایی را در این دستگاه قرار دهد. صفحه‌نمایش 10 اینچی این تبلت از رزولوشن 1020 در 1080 پیکسل بهره‌مند شده و در قسمت زیرین آن یک سنسور تشخیص اثرانگشت قرار گرفته است. در داخل این تبلت نیز از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 در کنار دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در قالب نسخه استاندارد استفاده شده است. نسخه پیشرفته‌تر این تبلت نیز از سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به همراه قلم اکتیو استایلس بهره می‌برد.

در قسمت نرم‌افزاری نیز شاهد بهره‌مندی این دستگاه‌ الکترونیکی به رابط کاربری EMUI 3.1 هستیم که پیش از این بر روی گوشی‌های هوشمند زیادی از هوآوی ، شاهد استفاده از آن بوده‌ایم. این شرکت عنوان داشته فروش مدیاپد جدید در آمریکا از سه‌ماهه اول سال جاری میلادی آغاز خواهد شد اما توضیحات بیشتری در خصوص قیمت و یا زمان دقیق عرضه این محصول در مناطق مختلف جهان منتشر نکرده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا