تکنولوژی

تست سقوط دروید توربو 2 موتورولا از ارتفاع 270 متری

اجرای آزمایش‌های مختلف و البته بعضا عجیب به‌منظور بررسی قابلیت‌های سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند جدید، رفته رفته به روندی متداول در میان وب‌سایت‌های مختلف تبدیل شده است اما در جدیدترین نمونه این بررسی‌های، وب‌سایت UnlockRiver به‌منظور بررسی ادعای موتورولا مبنی بر اینکه دروید توربو 2 اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش نشکن است، تست سقوط این گوشی هوشمند از ارتفاعی بیش از 270 متر را ترتیب داده است. 

به‌منظور اجرای این آزمایش، گوشی یادشده به یک پهپاد متصل شده و پس از رسیدن به ارتفاع مورد نظر، رها شده است. نتیجه این آزمایش، شگفت انگیز و قابل تامل است. نه‌تنها صفحه‌نمایش گوشی نشکست بلکه گوشی نیز همچنان قابل استفاده بود. اگرچه در این آزمایش آسیب‌هایی به قسمت بالا سمت چپ گوشی وارد شد اما همچنان امکان استفاده از ورودی‌های لمسی وجود داشت. 

این در حالی است که پیش از این آزمایش‌های مشابهی بر روی گلکسی نوت 4 سامسونگ و آیفون 6 اس اپل انجام شده بود اما هیچ یک نتوانسته بودند نتایجی حتی نزدیک به دروید توربو 2 را ثبت کنند. دروید توربو 2 از بدنه آلومینیومی به‌منظور ایجاد ساختاری با دوام بهره می‌برد و در قسمت‌های داخلی و بیرونی از شیشه‌های ویژه به همراه دو لایه لمسی بهره می‌برد. همین ترکیب باعث شده نتیجه کار، دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار را پیش روی کاربر قراردهد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا