تکنولوژی

زبان عربی روی Siri عرضه شد

شرکت اپل به‌طور رسمی عرضه به‌روزرسانی جدید iOS 9.2 را که در واقع یک آپدیت جزئی به‌منظور اضافه‌شدن پشتیبانی از زبان عربی به Siri، برطرف شدن موارد و مشکلات جزئی و بهبود چندین و چند برنامه از پیش‌نصب شده بر روی دستگاه‌های تولیدی این شرکت است را آغاز کرده است.

این در حالی است که نسخه‌آزمایشی پیشین، پشتیبانی از سرویس نامبرسینک شرکت AT&T به‌منظور به‌اشتراک‌گذاری لیست مخاطبین میان دستگاه‌های مختلف و حتی برقراری تماس و ارسال پیامک در حالی که گوشی اصلی شما در دسترستان نیست را هم فراهم می‌کرد اما در نسخه فعلی، خبری از این قابلیت نیست.

در خصوص برطرف شدن مشکلات و اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید می‌توان به برنامه‌های News، Apple Music، iBook (که حالا به قابلیت لمس سه‌بعدی تجهیز شده)، Podcasts و موارد دیگر اشاره کرد. استفاده از مرورگرهای قرارگرفته در برنامه‌های جانبی نیز ساده‌تر شده است ( با توجه به امکان بهره‌گیری از افزونه‌های مختلف) و راحتی بیشتری برای کار با یک دست فراهم شده است. iOS 9.2 مشکل موجود در نسخه پیشین که برخی هشدارها را بدون اطلاع کاربر غیرفعال می‌کرد را نیز برطرف کرده است. 

این به‌روزرسانی، پشتیبانی آیفون از آداپتر یو‌اس‌بی دوربین را به‌منظور انتقال تصاویر از یک DSLR یا دوربین‌های دیگر به گوشی هوشمند شما را نیز بدون نیاز به همگام‌سازی اولیه با رایانه، فراهم می‌کند. این در حالی است که به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی نیز برای اپل‌واچ، WatchOS 2.1 عرضه شده تا علاوه بر برطرف کردن مشکلات موجود، پشتیبانی از زبان عربی در نرم‌افزار Siri را برای کاربران به ارمغان آورد.

 

مرتبط: 

– سیری در کلاس پنجم دبستان

– حضور ناگهانی سیری در جلسه مطبوعاتی کاخ سفید 

– بهبود سیری با خرید یک استارتاپ جدید توسط اپل

– زنی که پشت صدای سیری است

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا