تکنولوژی

تایید نام چیرون برای سوپر خودروی جدید بوگاتی

 بوگاتی چیرون، ادامه‌دهنده راه خودروی باشکوه بوگاتی، یعنی ویرون خواهد بود. این در حالی است که شرکت بوگاتی از تابستان سال جاری میلادی تصاویری از این سوپرخودرو را منتشر کرده بود اما نهایتا در روز جاری با تایید نام این خودرو اعلام شد در هشتاد و ششمین نمایشگاه خودروی ژنو در سال 2016 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. 

بنابر خبرهای منتشر شده، انتظار می‌رود Bugatti Chiron در مقایسه با Veyron قیمت بیشتری هم داشته باشد. عنوان این خودرو از نام لوئیس چیرون، راننده بوگاتی در دهه‌های 1920 و 1930 (در مسابقات گرند پریکس) برداشت شده است. بوگاتی اعلام کرده نام لوئیس چیرون بیش از هر راننده دیگری با تاریخ بوگاتی گره خورده است زیرا چیرون تقریبا تمامی مسابقات گرند پریکس را دهه‌های یادشده برای بوگاتی با پیروزی همراه کرده است. 

بوگاتی همچنین اعلام کرده با تولید چیرون، این شرکت تولید قدرتمندترین، سریع‌ترین، لوکس‌ترین و انحصاری‌ترین سوپرخودروی جهان را ادامه خواهد داد. بوگاتی چیرون در حال حاضر در معرض نمایش مشتریان منتخب قرارگرفته که به گفته مسئولان بوگاتی، بازخوردهای دریافت شده نیز راضی‌کننده بوده‌اند. بوگاتی تاکنون بیش از 100 عدد سفارش از این خودرو را دریافت کرده است. اگرچه هنوز اطلاعات کاملی از چیرون اعلام نشده اما انتظار می‌رود این خودرو در مقایسه با ویرون از قدرت بیشتری بهره ببررد.

لازم به ذکر است که هشتاد و ششمین نمایشگاه خودروی ژنو از تاریخ سوم تا سیزدهم ماه مارس 2016 برگزار خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا