تکنولوژی

فروشگاه پرچمداران مایکروسافت افتتاح شد

مایکروسافت اولین فروشگاه پرچمداران خود را در خیابان پنجم نیویورک افتتاح کرد. این فروشگاه در چهار طبقه ساخته شده است که 3 طبقه اول آن برای بازدید عموم آزاد است و ورود به طبقه چهارم فقط برای مسئولان فروشگاه مجاز می‌باشد.

مایکروسافت هزینه ساخت این فروشگاه را اعلام نکرده اما تجهیزات و همچنین یک صفحه نمایش 10 متری داخل این فروشگاه نشان دهنده مبلغ قابل توجهی است. مایکروسافت 100 فروشگاه در آمریکا و 10 فروشگاه در کشورهای مختلف دنیا دارد. اگر به یکی از اینها رفته باشید، این فروشگاه جدید برای شما حس آشنا خواهد داشت. فروشگاه جدید مایکروسافت مانند فروشگاه‌های قبلی با چوب، فرش شده و میزهایی از جنس بلوط دارد.

این فروشگاه اولین فروشگاه مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک است. همچنین اولین فروشگاه پرچمداران این شرکت نیز به شمار می‌رود. زمان افتتاح این فروشگاه بسیار حساب شده بود زیرا همزمان با فروش اولین لپ‌تاپ این شرکت همراه شده است.

در قسمت لومیاهای جدید اگر گالری گوشی‌ها را باز کنید، متوجه عکسی از ساتیا نادلا (مدیرعامل مایکروسافت) می‌شوید که چند هفته پیش گرفته شده است.

طبقه دوم این فروشگاه بیشتر به بازی‌ها اختصاص دارد. همچنین Xbox هایی برای سرگرم شدن مشتریان قرار داده شده است. در کنار اینها چندین بازی و لوازم جانبی مانند هدفون در این طبقه به فروش می‌رسد. تمام دیوارهای این طبقه نیز مانند طبقه اول پر از دستگاه‌های مخالف است با همان میزها و سبک چیدمان خاص این شرکت.

طبقه سوم این فروشگاه را کمپانی دل و دیگر شرکای تجاری مایکروسافت مانند لنوو و ال جی به خود اختصاص داده‌اند. که هرکدام پرچمداران خود را با ویندوز 10 به نمایش گذاشته‌اند. مانند دل که لپ‌تاپ‌های سری XPS جدید خود را به فروش گذاشته است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا