تکنولوژی

معرفی تلفن هوشمند FonePad 7 ایسوس

دستگاه های هوشمند امروزه به یکی از جدایی ناپذیرترین بخش های زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده است ، به طوریکه برخی از افراد حتی یک لحظه هم نمی توانند دستگاه هوشمند خود را کنار بگذارند.از این رو شرکت های تولید کننده این وسایل روز به روز محصولاتی متنوعی را تولید می نمایند. ایسوس نیز یکی از بزرگترین تولید کننده گان این نوع محصولات در دنیا می باشد که محصولات متنوعی را تا کنون عرضه نموده است.
. تبلت / موبایل  FE375CG یکی از جدیدترین محصولات ایسوس از خانواده7 Fonepad است و از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار میباشد .از جمله طراحی زیبا و تنوع در رنگ  یکی از فاکتور های مهم این محصول می باشد که مورد توجه مخاطبان با سلیقه های متفاوت قرار گرفته است. این تلفن هوشمند زیبا به یک نمایشگر 7 اینچی LED با پنل IPS  مجهز شده است که از فناوریهای چند لمسی و ضد اثر انگشت نیز پشتیبانی میکند.
 
 
FonePad 7 به پردازنده چهار هسته ای Atom اینتل از نوع 64 بیتی مجهز می باشدکه از 2 برابر عملکرد بهتر در پردازش اپلیکیشنهای تحت وب، برنامه های گرافیکی و ویرایش مدیا برخوردار می باشد. همانطور که میدانید یکی از مهمترین نکات در انتخاب یک تلفن هوشمند مصرف باتری آن است و انتخاب این پردازنده به دلیل مصرف پایین انرژی عمر بیشتر باتری دستگاه کمک میکند و بیش از 11 ساعت نیازی به شارژ کردن آن نخواهد داشت. طراحی بدنه این دستگاه به صورتی است که برخلاف تلفن های هوشمند 7 اینچی دیگر به راحتی با یک دست قابل استفاده است و این موضوع سهولت استفاده و دقت در طراحی آن را نشان میدهد. FonePad 7 به 1 گیگابایت حافظه و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. به علاوه امکان افزودن فضای ذخیره سازی دستگاه به وسیله یک کارت حافظه micro SD تا 64 گیگابایت نیز امکان پذیر است. همچنین یک فضای 5 گیگابایتی در ASUS WebStorage به مدت نامحدود نیز در اختیار کاربر قرار میگیرد و شما میتوانید از هر جا و در هر لحظه به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.
FonePad 7 یک دستگاه هوشمند دو سیم کارته است و از فناوری 3G نیز پشتیبانی میکند.  این تلفن هوشمند از فناوریهای صوتی و تصویری انحصاری ایسوس نیز برخوردار است. SonicMaster یک فناوری صوتی سخت افزاری-نرم افزاری است که در کنار اسپیکرهای دستگاه صدایی با وضوح و کیفیت بالا را تامین میکند و تجربه صوتی بی نظیری را به همراه دارد. فناوری Miracast نیز به شما اجازه انتقال فایلهای مالتی مدیای 720p را از تلفن هوشمند FonePad7 به تلویزیون و یا نمایشگرهایی با ابعاد بزرگتر را میدهد.
 
60 کلمه: FonePad 7 یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار ایسوس است که یک دستگاه هوشمند دو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از فناوری 3G میباشد. FonePad 7 به یک پردازنده چهار هسته ای atom مجهز شده است که عمر باتری دستگاه را تا 12 ساعت افزایش میدهد. این تلفن هوشمند از فناوریهای انحصاری صوتی و تصویری ایسوس از جمله SonicMaster و Miracast نیز پشتیبانی میکند.
 
80 کلمه: تبلت های هوشمند FonePad7   از امکانات و ویژگیهای متعددی برخوردار هستند و به دلیل امکانات و ویژگی های متعدد نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند. مجهز شدن به پردازنده چهار هسته ای atom اینتل و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و عمر طولانی باتری در کنار فناوریهای صوتی و تصویری انحصاری ایسوس FonePad 7 را به یک گزینه مناسب برای افراد سخت گیر تبدیل کرده است.
 
100 کلمه: FonePad7 تبلت هوشمند جدیدی محصول ایسوس با عمر باتری طولانی تا حداکثر 11 ساعت مفید است و با طراحی چشمگیر و رنگ های متنوع نظر هر مخاطبی را به خود جلب میکند. این تلفن هوشمند به یک پردازنده چهار هسته ای Atom ، یک گیگابایت حافظه و حداکثر 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و از دو میکرو سیم کارت و شبکه 3G نیز پشتیبانی میکند. کیفیت بالای نمایشگر 7 اینچی با پنل IPS، فناوریهای صوتی و تصویری انحصاری ایسوس FonePad 7 را به یکی از محبوبترین تلفن های هوشمند موجود در بازار تبدیل کرده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا