تکنولوژی

سرویس Azure منحل شد

 

خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات Azure شرکت مایکروسافت که در پی تلاش برای به‌روزرسانی برخی قابلیت‌های اجرایی طی چند هفته ذشته بارها آن‌ها را مورد آزمایش قرار داده بود، با اختلالاتی مواجه شد.

ین مشکل به عنوان بخشی از فرآیند به‌روزرسانی Azure Storage شناسایی شد و در نتیجه آن حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات در خدمات مربوط به این سرویس از جمله Virtual Machines، Visual Studio Online،‌ Websites، Search و دیگر سرویس‌های مایکروسافت کاهش یافت.
“جیسون زاندر”(Jason Zander) از مدیران گروه Azure مایکروسافت در یک مطلب وبلاگی توضیح داد که این اختلال خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات را در تمام آمریکا، اروپا و آسیا با مشکل مواجه کرد.
لازم به ذکر است که در روز بعد از این اختلال گروه محدودی از کاربران برای دسترسی به قابلیت‌های ذخیره‌ازی Azure با مشکل مواجه بوده‌اند.
مایکروسافت در صفحه اختصاصی مخصوص Azure همچنان گزارش‌های مربوط به مشکلات این سرویس در منطقه اروپای غربی را منتشر کرده است.
این شرکت پیش‌تر به‌روزرسانی جدید خود را روی گروهی  از کاربران مبتنی بر سیستم Azure Tables مورد آزمایش قرار داد. مایکروسافت این کار را با نام “flighting” انجام می‌دهد تا پیش از عرضه یک به‌روزرسانی، مشکلات آن را برطرف کند.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا