تکنولوژی

ایکس باکس به روز میشود

 

مایکروسافت می‌گوید کنسول بازی خود موسوم به XBOX را به روز می کند تا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2014 به افزایش فروش آن امیدوارتر شود.

این به روزرسانی عمدتا در امکانات نرم افزاری صورت گرفته و شامل اقداماتی همچون همگام سازی با توییتر، به روزرسانی امکانات موجود در نمایه کاربران بازی‌های آنلاین و دهها قابلیت تازه دیگر است.

کاربران در ماه نوامبر می‌توانند از این به روزرسانی در Xbox One بهره مند شوند و به عنوان مثال از تصاویر متعدد در نمایه کاربری خود استفاده کرده و همین طور اطلاعات مکانی خود را به نمایه شان بیفزایند.

خدمات تازه دیگر showcase  نام دارد تا کاربران بتوانند کلیپ‌های بازی محبوب خود و دستاوردهایی که در جریان بازی‌ها داشته اند را با کاربران به اشتراک بگذارند. علاوه بر این تماشای برنامه‌های تلویزیونی از طریق Xbox One  هم ساده تر شده است.

مایکروسافت فروشگاه آنلاین Xbox One را هم به روز کرده تا کاربران، ساده‌تر بتوانند اقلام مختلف مورد نیاز برای بازی ها را خریداری کنند. برنامه همره SmartGlass نیز خرید و بارگذاری انواع بازی بر روی کنسول مایکروسافت را در زمانی که کاربران در خارج از منزل هستند، تسهیل می‌کند.

منبع : خبرگزاری ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا