تکنولوژی

تعرفه جدید اینترنت موبایل اعلام شد

 

تعرفه استفاده از 3G که قرار بود برای اپراتورهای اول و دوم موبایل هم مانند اپراتور سوم رقمی مابین نیم تا یک ریال باشد در نهایت پس از چند هفته بررسی 2.5 ریال اعلام شد.

سخنگوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب تعرفه جدید ارائه خدمات داده‌ در شبکه تلفن همراه در آخرین جلسه این کمیسیون خبر داد.

علی‌اصغر عمیدیان در این باره گفت: به منظور یکسان‌سازی تعرفه در نسل‌های مختلف تلفن‌همراه، پس از بررسی مصوبات شماره ۴۵ و ۱۴۲ کمیسیون که براساس آن تعرفه‌های مختلفی با تفکیک تکنولوژی برای نسل سوم و GPRS برای سیم‌کارتهای دائمی از یم ریال تا ۱۴,۸ریال وجود داشت، در آخرین جلسه کمیسیون که با حضور نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد، پس از بررسی تحلیل‌های ارائه شده از سوی آنان، سقف تعرفه هر کیلو بایت تبادل داده در شبکه تلفن همراه مستقل از تکنولوژی برای سیم‌کارتهای دائمی ۲.۵ ریال تعیین شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه تصمیم‌گیری شد که در شهریور سال ۹۴، کمیسیون با توجه به بازخوردهای حاصل از اجرای این مصوبه و وضعیت استفاده از این نوع خدمات در کشور و با افزایش پوشش نسل‌های جدید، تعرفه خدمات داده‌ را مجدداً بررسی و تعیین کند.

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا