تکنولوژی

آیفون 6 باز هم دردسرساز شد

 

اپل که تا چندی قبل به خاطر خم شدن گوشی آیفون 6 پلاس در جیب کاربران با انتقادهای تندی مواجه شده بود، این روزها با اعتراض تازه ای روبرو شده است.

افرادی که دارای موهای بلند بوده یا ریش دارند می‌گویند پس از پایان مکالمه با این گوش موهایشان در جدار لبه آیفون 6 گیر کرده و کنده می‌شود که این امر با سوزش و ناراحتی فراوان همراه است.

پیش از این برای مشکل خم شدن این گوشی از هشتگ bendgate استفاده می‌شد و این بار هشتگ hairgate برای بحث درباره این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.

ابتدا این اعتراضات محدود به عده اندکی بود، اما با افزایش خرید و استفاده از آیفون 6 و 6 پلاس اعتراض به این موضوع بیشتر شده و به‌خصوص زنان نسبت به این موضوع به شدت واکنش نشان داده‌اند. برخی کاربران هم این مشکل را دستمایه انواع شوخی و جک در فضای مجازی قرار داده‌اند.

به نظر می‌رسد ب‌دقتی در طراحی اجزای مختلف آیفون 6 و به‌خصوص در محل اتصال پوشش آلومینیومی با نمایشگر شیشه ای آیفون 6 عامل این مساله بوده است. کارشناسان معتقدند اعتراضات مذکور اگر در همین حد باقی بماند باعث تبلیغ مجانی به نفع اپل است، اما اگر دامنه‌دار شود به میزان فروش آیفون 6 لطمه وارد کرده و از آن می‌کاهد.

منبع : خبرگزاری ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا