تکنولوژی

وایبر را ما کند نکردیم

 

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات اعلام کرد: این وزارتخانه سرعت وایبر را کاهش نداده است.

 محمود واعظی صبح امروز – دوشنبه – در حاشیه مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تله‌کام در جمع خبرنگاران درباره صحبتهایی مبنی بر اینکه “وزارت ارتباطات طی روزهای گذشته سرعت وایبر را کاهش داده است”، توضیح داد: من چنین موضوعی را شنیده و اخباری را در این باره در یک یا دو سایت مطالعه کردم اما آنچه می‌توان گفت آن که هیچ کندی روی وایبر ایجاد نشده و ما چنین قصدی نداریم.

وی افزود: البته از نظر منافع اقتصادی اگر قرار باشد فعالیت‌های وایبر ادامه داشته باشد درآمدهای ما کم می‌شود اما با این حال ما از سوی ما کندی خاصی روی این شبکه ایجاد نشده است.

واعظی درباره زمان حل مشکلات اینترنت و موبایل مردم نیز اظهار کرد: این موضوع یکی از سیاستهای جدی وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات است چرا که مساله کیفیت خدمات به مردم مربوط می‌شود و بر همین اساس اپراتورها به طور دائم رصد می‌شوند و این رصدها در آینده نیز ادامه خواهد داشت. البته طی یک ماه گذشته دو اپراتور اول کشور برای ارائه خدمات نسل‌های بالاتر در حال ایجاد تغییراتی روی btsهای خود بودند که این موضوع اه در برخی نقاط اختلالاتی را برای مردم به همراه می آورد.

وی یادآور شد: نسبت به سال گذشته وضعیت در این حوزه کمی بهبود پیدا کرده اما با این وجود هنوز از شرایط راضی نیستم و جلسات متعددی با اپراتورها داریم که البته با ارائه نسل‌های سوم و بالاتر خود به خود خدمات این اپراتورها کیفیت بهتری پیدا خواهد کرد.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره خدمات شرکت‌های اینترنتی اظهار کرد: با پیگیری‌های ما این شرکتها موظف به ارائه تخفیف 20 درصدی به مردم شده اند و کیفیت آنها نیز به نسبت گذشته کمی بهبود پیدا کرده است. اما همچنان این شرایط برای ما راضی کننده نیست و ما به مردم اعلام کرده‌ایم که می توانند شکایات خود نسبت به کیفیت سرویس و اختلالات از طریق سامانه تلفنی 195 اطلاع رسانی کنند.

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا