تکنولوژی

آفیس برای آیپد به روزرسانی می شود

 

شرکت مایکروسافت با انتشار دو خبر جدید در مورد مجموعه Office،‌ صاحبان این بسته نرم‌افزاری را خوشحال کرد. در خبر نخست اعلام شد آن دسته از کاربرانی که صاحب iPad هستند، می‌توانند از اشتراک‌های ماهانه Office ۳۶۵ Personal و Office ۳۶۵ Home روی رایانه لوحی خود استفاده کنند.
وبسايت betanews گزارش داده است نحوه پرداخت حق اشتراک و استفاده از این خدمات نسبت به قبل تغییری نکرده است، اما با شرایط کنونی اگر شما بخواهید اقداماتی را در نسخه رایگان ابزارهای مبوط به Office انجام دهید، این امر نیازمند اشتراک شما در یکی از سرویس‌ها خواهد بود.
در توضیحات مایکروسافت آمده است که با نغييراتجدید شما می‌توانید بدون پرداخت هرگونه هزینه یک فایل مبتنی بر نرم‌افزار Word را مطالعه کنید. اما اگر قرار باشد این فایل را مورد ویرایش قرار دهید، باید با پشت‌سر گذاشتن چند مرحله ابزار خود را به‌روز کنید.
استفاده از ابزار Office ۳۶۵ Personal مانند قبل ماهانه ۶.۹۹ دلار هزینه دارد. این ابزار می‌تواند علاوه بر رایانه لوحی روی یک رایانه شخصی یا رایانه Mac نیز مورد استفاده قرار بگیرد و البته کاربر می‌تواند در سرویس OneDrive از ۱۵ گیگابایت تا یک ترابیت حافظه مجازی در اختیار بگیرد.
همچنین گفته شده است که هر کاربر با پرداخت ماهانه ۹.۹۹ دلار می‌تواند سرویس Office ۳۶۵ Home را روی رایانه لوحی خود نصب کند که در این شرایط امکان نصب برنامه روی ۵ رایانه و ۵ تبلت فراهم می‌شود.
شرکت مایکروسافت امیدوار است که این اقدامات تعداد بیشتری از کاربران را برای استفاده از این سرویس‌های اینترنتی ترغیب خواهد کرد.
در خبر دیگر گفته شد که نسخه ویژه مجموعه نرم‌افزاری Office برای رایانه‌های رومیزی برخی تغییرات را شامل شده و ظاهر آن تغییر کرده است.
بر این اساس مایکروسافت قصد دارد طی چند هفته آینده یک به‌روزرسانی برای Office انجم دهد که به مدیران شبکه امکان می دهد یک فضای شخصی برای کاربران ترتیب دهند تا بتوانند از این طریق سازگاری بیشتری با برند خود پیدا کنند.
با این سرویس جدید کاربران می‌توانند لوگوی شرکت خود را در فضای کاربری اضافه کنند و رنگ‌های مورد نظر خود را برای صفحات به‌کار گیرند. مجموعه Office همچنین می‌تواند با هر ظاهری که کسب‌وکارها مد نظر دارند هماهنگ شود.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا