تکنولوژی

سفر پدر اینترنت به ایران لغو شد

 

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به آغاز همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان در روز شنبه گفت: به دلیل تداخل زمانی برنامه‌های وینتون سرف – پدر اینترنت – از حضور وی در این همایش بی‌بهره‌ایم.

 کاظم آیت‌اللهی در نشست خبری هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان که با حضور نزار زاکا – رییس مجمع تشکل‌های ICT کشور‌های عرب – برگزار شد با اشاره به این‌که زمان افتتاحیه همایش فناوری اطلاعات به دلیل تداخل با همایش شهید رجایی از صبح شنبه به ساعت دو بعد از ظهر تغییر کرد، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند از ساعت 1.5 بعدازظهر روز شنبه برای ثبت‌نام در این همایش از طریق سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اقدام کند.

وی با بیان این‌که همایش در 12 پنل و با حضور مهمانان خارجی برگزار خواهد شد، گفت: مشکل دریافت ویزای برخی از مهمانان برطرف نشده است. با این حال هماهنگی‌های لازم برای حضور وزیر قطر، لبنان و نماینده وزیر فناوری اطلاعات مصر صورت گرفته و این افراد در روز شنبه در همایش حضور خواهند داشت. همچنین مهندس جهانگیری در افتتاحیه‌ی این همایش حضور دارد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور درباره‌ی عدم تایید ویزای برخی از مهمانان خارجی تصریح کرد: سیاست‌هایی برای اعطای ویزا به مهمانان وجود دارد و مساله‌ی عدم اعطای ویزا به برخی از مهمانان تقصیر تمام دست‌اندرکاران دعوت این افرا از جمله من بود.

آیت‌اللهی با تاکید بر این‌که یکی از دلایل عدم پیشبرد دعوت از مهمانان خارجی کمبود زمانی برای برگزاری همایش بوده است، گفت: البته پروتکل‌های برگزاری همایش طبق برنامه پیش نمی‌رفت و این نیز یکی از دلایلی بود که لیست مهمانان به موقع برای دریافت ویزا آماده نشد.

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا