تکنولوژی

ششمین همایش کاربردپذیری و دومین جایزه کاربردپذیری برگزار می‌شود

ششمین همایش کاربردپذیری ازسوی شرکت چارگون به عنوان نماینده رسمی انجمن UXPA پنچ‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران برگزار می‌شود.

 در این همایش که با حمایت شرکت رهنما، سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود، سخنرانان همایش درباره موضوعاتی در حوزه کاربردپذیری و تجربه کاربری تجربیات و دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد، علیرضا نیکوکار، محمدرضا محمدعلی، پرهام باغستانی، اسما کروبی، آرش معتمدی، شهباز توکلی، از سخنرانان همایش خواهند بود.

محور اصلی ششمین همایش کاربردپذیری نوآوری در تجربه کاربری و کاربردپذیری در طراحی محصولات دیجیتال خواهد بود.

 لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای ثبت‌نام حضور در همایش به وب سایت http://usabilityday.ir مراجعه کنند.

روز جهانی کاربردپذیری رویدادی است یک‌روزه که بطور همزمان در سراسر جهان با حضور افرادی از صنایع مختلف، فعالین حوزه آموزش و نمایندگانی از سازمان‌های خصوصی و دولتی با هدفی مشترک شامل اطمینان از ارایه خدمات و محصولاتی است که زندگی را ساده‌تر و راحت‌تر کند، برگزارمی‌شود.

همزمان با  همایش همچنین «جایزه کاربردپذیری» برای دومین سال پیاپی به انتخاب هیات داوران متشکل از اساتید دانشگاهی و فعالان صنفی فناوری اطلاعات با تمرکز بر روی تجربه کاربری و کاربردپذیری و بررسی ۷ ویژگی یادآورپذیری، آموزش‌پذیری، امکانات، کارآیی، یافت پذیری و دسترسی پذیری و ایمنی به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

همچنین برای ثبت‌نام در دومین دوره جایزه کاربردپذیری و تجربه کاربری می‌توانند تا ۱۹ آبان ۱۳۹۴ به وب‌سایت http://usabilityaward.ir مراجعه نمایند و محصولات خود را ثبت نمایند.

گفتنی است در جریان پنجمین همایش کاربردپذیری که سال گذشته با حضور نصرالله جهانگرد، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در سالن شهیدی قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، برای نخستین بار «جایزه کاربردپذیری» با بررسی نزدیک به ۱۲۰محصول ارائه شده به دبیرخانه همایش به دیجی‌کالا، دیگ تابستانی، وب‌سایت فست دیکشنری ، رایانش ابری سپهر، نرم‌افزار اندرویدی نبض بازار و نت برگ اعطا شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا