تکنولوژی

برترین خدمات دهندگان ADSL معرفی شدند

 

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه كنندگان برتر خدمات اينترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه اول سال ۱۳۹۳ را معرفي کرد.

از بين 12 شركت ارائه‌كننده خدمات اينترنت پرسرعت (ASDL)، شركتهاي آريا رسانه تدبير – شاتل- و انتقال داده‌هاي آسياتك به طور مشترك رتبه اول، شركت پارسان لين ارتباطات – پارس آنلاین – رتبه دوم و داده گستر عصر نوين رتبه سوم را كسب كردند.

اين ارزيابي شركتهاي ندا گستر صبا، پيشگامان توسعه ارتباطات، عصر انتقال داده‌ها به ترتيب رتبه‌هاي چهارم، پنجم و ششم و شركتهاي داده پردازي فن‌آوا و انتقال داده‌هاي رهام داتك بطور مشترك رتبه هفتم و شركت مخابرات ايران رتبه هشتم را كسب كرد.

حسن رضوانی- معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتاطات راديويي با اشاره به ارزيابي اپراتورهاي دارنده پروانه ارائه خدمات اينترنت پرسرعت (ADSL) و معرفي ارائه‌كنندگان برتر سرويسهاي ارتباطي و فناوري اطلاعات در سه ماهه فروردين، ارديبهشت و خرداد گفت: قانونمندي، توسعه و اجرا، تعرفه‌ها، كيفيت سرويس، پشتيباني و به ويژه رضايتمندي مشتريان از شاخصهاي ارزيابي اپراتورها است.

وي درباره استفاده از ساير روشها در كنار نظرسنجي از مشتركين و مشاركت آنها در اين ارزيابي‌ها اظهار كرد: بزودي سامانه ارزيابي دوره‌اي اپراتورها در پورتال سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي راه‌اندازي خواهد شد و مشتركين مي‌توانند با همكاري و مشاركت در نظرسنجي‌هاي اين سازمان و با پاسخگويي دقيق به سوالات طرح شده در حوزه خدمات اينترنت پرسرعت در ايجاد فضاي رقابتي و ارتقاء سطح كيفي و كمي خدمات سهيم باشند.

 

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا