تکنولوژی

تعلیق فعالیت شرکتهای متخلف اینترنتی

 

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از تعلیق فعلیت برخی شرکتهای اینترنتی خبر داد.

حسن رضوانی در پاسخ به سوالی که درباره کیفیت اینترنت مطرح شده بود، اظهار کرد: بحث کیفیت خدمات در اصل نوعی زنجیره محسوب می‌شود. چرا که از زمانی که پهنای باند اینترنت از شرکت ارتباطات زیرساخت خریداری می‌شود تا زمانی که به دست کاربر نهایی در خانه‌ها برسد چندین حلقه وجود دارد.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در عین حال گفت: گاه ممکن است به دلیل مشکلی که در یکی از این حلقه‌ها ایجاد می شود کاربران با اختلال موجه شوند اما به هر حال آنچه مسلم است آن که پهنای باند اینترنت در کشور کمبودی ندارد.

رضوانی مچنین عنوان کرد: ما اکنون به طور مستمر وضعیت ارائه خدمات را بررسی می‌کنیم و اپراتور به اپراتور و استان به استان را کنترل می‌کنیم تا ببینیم پهنای باند خریداری شده توسط شرکت‌ها با آنچه ارائه کرده‌اند مطابقت دارد یا خیر.

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات همچنین گفت: در این حوزه تاکنون پرونده‌های متعددی نیز به تعزیرات ارسال شده و در برخی استان‌ها فعالیت شرکت‌ها به دلیل تخلف و عدم تامین پهنای باند مناسب، تعلیق شده و به آنها اجازه فروش سرویس‌های بعدی داده نمی‌شود تا زمانی که پهنای باند لازم را تهیه و خریداری کنند.

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا