تکنولوژی

رایتل دچار اختلال شد

 

مشترکان رایتل با مشکل خارج شدن سیم‌کارت از شبکه و پیغام no service مواجه هستند؛ این مشکل به طور متناوب برای مشترکان این اپراتور ایجاد و رفع می‌‌شود.

 هنگام افتتاح رومینگ ملی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که طی یک روز با افتتاح این طرح، 8 هزار رایتلی از آنتن‌های همراه اول و 5 هزار نفر از آنتن‌های ایرانسل استفاده کرده‌اند.

با این حال برخی مشترکان تهرانی رایتل عنوان می‌کنند که تغییری در وضعیت آنتن‌دهی احساس نکرده‌اند. یکی از مشترکان می‌گوید: در منطقه سکونت‌شان همچنان آنتن‌دهی رایتل بد است و همچنان در مترو سیم‌کارت رایتل کاملا no service می‌شود.

علاوه بر این از مشترکان این اپراتور شنیده می‌شود که چند هفته‌ای است سطح آنتن‌دهی این اپراتور از گذشته کمتر شده است؛ برای مثال در نقاطی که قبلا رایتل آنتن کامل داشته اکنون آنتن ضعیف دارد یا آنتن قطع و وصل می‌شود.

در پیگیری ضعف آنتن دهی و علت نمایش پیغام no service، از رایتل،این  اپراتور با رد هرگونه ضعف پوشش در سطح تهران، اعلام کرد: پوشش شبکه رایتل در تهران کامل است و اگر چنین موردی وجود دارد، حتما مورد خاص بوده و مشترکان در مواجهه با این موارد می توانند به شرکت اطلاع دهند و توسط اپراتور بررسی خواهد شد.

منبع : فارس

نوشته های مشابه

‫386 دیدگاه ها

  1. بازتاب: buy green xanax online
  2. بازتاب: 무료웹툰
  3. سلام
    من الان ۷یا 8 ساله که یه رایتل اعتباری دارم کنارش هم یه ۹۱۲ کد دو دارم که خیلی وقته دارمش خداوکیلی از رایتل خیلی راضیم مخصوصا اینترنتش نسبت به اپراتورای دیگه که خیلی بهتره هم سرعتش هم تعرفه هاش نسبت به اپراتورای دیگه خیلی بهتره . گوشیم که دوسیم کارته همیشه اینترنتش رو رایتله ،در ضمن من ساکن تهرانم و مسافرت هم زیاد میرم هیچوقت از لحاظ آنتن دهی مشکلی نداشتم با رایتلم . یه بار یکی بهم گفت ایرانسل بنداز سرعتش عالیه از رایتل هم بهتره رفتم انداختم یه مدت دیدم افتضاحه سرعتش ،چقدر هم قطعی داره ، باز از لحاظ آنتن دهی و اینترنت همراه اول خیلی بهتره نسبت به ایرانسل ،حالا اینترنت رایتل از جفت اینا سرتره خداوکیلی.

  4. ریدم تو روح دزدتون پدر سگای بی شرف دزد اخه این چه وضعشه همش اینترنت قطع میشه بی پدرا کم بدزدین از این مردم بدبخت هم پول میگیرین هم کیفیت افتضاح خاک بر سرتون اخه شما که عرضه ندارین برید گم شید

  5. باسلام.
    ۵روزی میشه سیم کارت که رایتل هستش اصلانه شبکه داره نه آنتن نه اینترنت.
    سیم کارتم روگوشیه ولی هیچ آنتنی نداره.
    لطفایکی بهم بگه چیکارکنم؟علتش چیه؟
    پارساازکوهدشت لرستان

  6. باسلام.
    ۵روزی میشه سیم کارت که رایتل هستش اصلانه شبکه داره نه آنتن نه اینترنت.
    سیم کارتم روگوشیه ولی هیچ آنتنی نداره.
    لطفایکی بهم بگه چیکارکنم؟علتش چیه؟
    پارساازکوهدشت لرستان

  7. سیم کارتم رو ۴ روز پیش عوض کردم، بهم گفتند ۷۲ ساعت دیگه فعال میشه، اما هنوز فعال نشده !!!!! این دیگه چه وضعشه؟؟ اکانت تلگرام شخصیم روی اون شماره هست، فقط وارد اکانتم بشم دیگه از رایتل استفاده نمیکنم، لطفا رسیدگی کنید ….

  8. سیم کارتم رو ۴ روز پیش عوض کردم، بهم گفتند ۷۲ ساعت دیگه فعال میشه، اما هنوز فعال نشده !!!!! این دیگه چه وضعشه؟؟ اکانت تلگرام شخصیم روی اون شماره هست، فقط وارد اکانتم بشم دیگه از رایتل استفاده نمیکنم، لطفا رسیدگی کنید ….

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا