تکنولوژی

رایتل دچار اختلال شد

 

مشترکان رایتل با مشکل خارج شدن سیم‌کارت از شبکه و پیغام no service مواجه هستند؛ این مشکل به طور متناوب برای مشترکان این اپراتور ایجاد و رفع می‌‌شود.

 هنگام افتتاح رومینگ ملی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که طی یک روز با افتتاح این طرح، 8 هزار رایتلی از آنتن‌های همراه اول و 5 هزار نفر از آنتن‌های ایرانسل استفاده کرده‌اند.

با این حال برخی مشترکان تهرانی رایتل عنوان می‌کنند که تغییری در وضعیت آنتن‌دهی احساس نکرده‌اند. یکی از مشترکان می‌گوید: در منطقه سکونت‌شان همچنان آنتن‌دهی رایتل بد است و همچنان در مترو سیم‌کارت رایتل کاملا no service می‌شود.

علاوه بر این از مشترکان این اپراتور شنیده می‌شود که چند هفته‌ای است سطح آنتن‌دهی این اپراتور از گذشته کمتر شده است؛ برای مثال در نقاطی که قبلا رایتل آنتن کامل داشته اکنون آنتن ضعیف دارد یا آنتن قطع و وصل می‌شود.

در پیگیری ضعف آنتن دهی و علت نمایش پیغام no service، از رایتل،این  اپراتور با رد هرگونه ضعف پوشش در سطح تهران، اعلام کرد: پوشش شبکه رایتل در تهران کامل است و اگر چنین موردی وجود دارد، حتما مورد خاص بوده و مشترکان در مواجهه با این موارد می توانند به شرکت اطلاع دهند و توسط اپراتور بررسی خواهد شد.

منبع : فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا