تکنولوژی

اپل به دنبال توليد گوشي اندرويدي برود

 

مؤسس اپل در مصاحبه اخیر خود گفت هیچ دلیلی وجود ندارد این شرکت سراغ تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی نرود و با تولید این محصولات می‌تواند هر دو بازار را به صورت گسترده در دست بگیرد.

 “استیو وزنیاک یکی از افرادی که در تاسیس اپل نقش داشته است توضیح داد که این شرکت الکترونیکی باید طرح تولید گوشی‌های هوشمند جدید مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

وزنیاک طی مصاحبه‌ای که با نشریه Wired انجام داد، آخرین توصیه‌های خود را به شرکت اپل اعلام کرد. او گفت که اپل باید به تولید گوشی‌های هوشمند جدید مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید گوگل هم فکر کند. زیرا از این طریق اپل می‌تواند هر دو بازار را در اختیار داشته باشد.

وزنیاک گفت که هیچ دلیلی وجود ندارد تا اپل بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به عنوان بازار ثانویه خود کنار بگذارد.

او توضیح داد: «ما به خوبی می‌توانیم رقابت کنیم. مردم طراحی‌های دقیق و تولیدات بی‌نقص ما را دوست دارند و آن‌ها را با محصولات اندرویدی مشابه مقایه می‌کنند. ما می‌توانیم به صورت همزمان در هر دو بخش ایفای نقش کنیم».

با توجه به اینکه گوگل سیستم‌عامل اندروید را به صورت متن‌باز وارد بازار کرده است، این پلتفورم از نظر فنی می‌تواند به راحتی در اختیار اپل قرار گیرد.

به هر حال، اگر صحبت‌های اخیر “تیم کوک”(Tim Cook) مدیرعامل اپل عملی شود، این شرکت زمان زیادی را برای تحولات جدید خود سپری نمی‌کند و همان طور که مدیرعامل اپل گفت، این شرکت بزرگ الکترونیکی در سال 2014 میلادی وارد بخش‌های جدیدی از صنعت فناوری می‌شود.

 

منبع : خبرگزاري‌ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا