تکنولوژی

1 میلیون پلی‌استیشن 4 به فروش رفت

 

چندی پیش بود که شرکت سونی کنسول جدید خود موسوم به پلی استیشن 4 را به بازار روانه کرد. حال این کنسول جدید که قیمتی معادل 299 دلار دارد تنها در 24 ساعت یک میلیون نسخه فروخته است.

سونی اعلام کرده که نسل چهارم از کنسول‌هایش تنها در 24 ساعت یک میلیون نسخه فروخته است. نسل چهارم کنسول‌های بازی شرکت سونی جمعه گذشته در آمریکا و کانادا عرضه شده بود.

اندرو هاوس، مدیر عامل گروه سرگرمی‌های شرکت سونی در این رابطه اعلام کرده است: ما از استقبال و عکس‌العمل کاربران به شدت تعجب کردیم. فروش در بازار آمریکای شمالی بسیار خوب بود و ما پیش‌بینی می‌کنیم این استقبال در بازارهای آمریکای لاتین و اروپا نیز ادامه داشته باشد. این کنسول قرار است هشتم آذر در آمریکای لاتین و اروپا عرضه شود.

جدیدترین محصول شرکت سونی توانسته لقب سریع‌ترین کنسول پرفروش را به خود اختصاص دهد. این رکورد فروش حتی توانست رکوردهای قبلی سونی را نیز پشت سر بگذارد.

این در حالی است که کنسول Xbox one شرکت مایکروسافت در تاریخ یک آذرماه وارد بازار فروش شده و این موضوع باعث می‌شود تا بازار کنسول‌های بازی در نزدیکی تعطیلات بیش از پیش داغ شود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا Xbox one می‌تواند رقیبی موسوم به PS4 که 100 دلار نیز ارزان‌تر است را شکست دهد یا PS4 در صدر جدول فروش باقی خواهد ماند.

منبع : ايسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا