تکنولوژی

تست سرعت وب سایت با پنج ابزار رایگان

سایت شما کند است؟ به دنبال یک ابزار آنلاین برای تست سرعت آن هستید؟ می‌خواهید مشکلات و دلیل کندی سایت خود را دریابید؟ این پنج ابزار آنلاین راه حلی پیش روی شماست: 
 
 
Pingdom یک سایت رایگان تست سرعت اینترنت است که نه تنها چهره جذابی دارد بلکه اطلاعات مناسبی در مورد عملکرد سایت شما در اختیارتان می‌گذارد. اطلاعاتی مثل زمان لود شدن صفحات، حجم صفحات، جزییاتی درباره تحلیل سایت و … 
 
 
این ابزار رایگان مفید با اشکال ویژوال خود اطلاعات مفیدی درباره سرعت سایت شما در اختیارتان می‌گذارد. 
نکته: اگر در این سایت یک اکانت نساخته باشید، اطلاعات مربوط به عملکرد و سرعت سایت شما به صورت عمومی در اختیار کاربران این سایت قرار می‌گیرد.
 
 
همچنان که از نامش پیداست این ابزار گوگل برای سنجش سرعت وب سایت‌هاست. این ابزار رایگان اطلاعات جالبی در مورد مشکلات سرعت و کارکرد سایت شما را در اختیارتان می‌گذارد و همچنین از نقطه نظر سرعت و عملکرد به سایت شما رتبه می‌دهد. 
 
 
این سایت به صورت یک تایم‌لاین آبشاری اطلاعات جزیی جالبی در مورد عملکرد بخش‌های مختلف سایت شما در ختیارتان می‌گذارد. به عنوان مثال می‌توانید ببینید هر فایل روی صفحه چه حجمی دارد و چه زمانی برای لود شدن آن مورد نیاز است. به این ترتیب می‌توانید مثلا با کاهش اندازه یکی دو فایل سنگین در صفحه عملا کارآیی آن صفحه را در سایت خود بسیار افزایش دهید. 
 
 
 این سایت سایت شما را با YSlow مورد تست قرار می‌ٔدهد که به طور عمومی صرفا در مرورگرها قرار دارد. همچنین شما می‌توانید نتایج تست را به صورت PDF دانلود کنید که بسیار مفید خواهد بود. 

منبع : آی تی ایران

‫7,626 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا